Skip to content

Toch is dat niet voldoende om te publiceren, want op één been kan de schrijver niet lopen, noch op één zin! (deel 3)

juli 17, 2017

28 sept.1997.

Beste P. en B. (deel 3)

En heb je wel eens vaker iemand in zijn geheime opening genomen of is dit de eerste keer?En hoe vaak kun je achter elkaar?Ben je helemaal gezond,hepatitisvrij,geen syfilis of aids onder de leden of een chroniese druiper,zodat ik al na een paar dagen na het eerste samenzijn zal lijden aan een gonorrheuze keelinfektie die ik maar moeilijk aan mijn echtgenote zal kunnen verklaren.Heb je een gezondheidsverklaring en een internationaal inklaringsbewijs van de laatste quarantaineperiode op zak en zo ja,kan die nu getoond worden.Zijn voornaam bleek Henk te zijn en zoals men weet is er met dragers van die voornaam altijd iets merkwaardigs aan de hand.Toen we de trap naar de slaapkamer op gingen,na enig gepraat,waarbij hij de vraag stelde of ik altijd in huis op blote voeten liep,antwoordde ik dat ik net in bad was geweest en omdat ik verwachtte binnen tien minuten met hem in bed te zullen liggen het te veel moeite was om mijn voeten van schoeisel te voorzien.Uit louter praktiese overwegingen dus,merkte hij op.Hij trok zijn kleren uit en hing zijn colbert over de bovenkant van de deur en toen hij naakt was begon hij mij te betasten en mij  zoals ik gevraagd had ,langzaam uit te kleden,waarbij ik hem,volkomen onnodig de ligging van ons huis aan de Leeuwerikstraat ten opzichte van zijn kantoor uitlegde en wees op de woning aan de achterkant waar een van zijn collegas woonde met een kunsthistorika die weer op het instituut werkte waar Ina les gaf en nota bene binnen dezelfde sektie.Voorts legde ik uit welke daken van de Spanjaardslaan van wie waren en hoe de straten in elkaar overgingen en dat ik er voor paste des avonds laat in het park aan de Spanjaardslaan te vertoeven vanwege het grote aantal loopse flikkers en potenrammers dat elkaar in de duistere bosjes op leven en dood bestreedden.Op ietwat kokette,supervrouwelijk wijze liet ik elk initiatief tot gelijkslachtelijk handelen aan hem over wat ontbloting van de schaamdelen betrof.Mijn lusteloze,luxueuze passiviteit berustte in het geheel niet op desinteresse naar zijn geslachtelijk funktsiejoneren,maar op mijn ingebakken vrouwelijke,passieve aanleg,gevoed door enig romanties verlangen en een lichamelijke sentimenteel,sensueel verlangen.Hij was nu geheel en al ontbloot,zodat ik zijn aantrekkelijke lijf beter kon beoordelen.Hij was ontegenzeggelijk zeer goed gebouwd en net zo lang als ik,zodat alles goed op elkaar zou aansluiten in iedere stand die wij maar mochten begeren om elkaars lichamelijke capaciteiten te verkennen binnen het ons toegemeten tijdsbestek van zijn lunchpauze waarin ons herdersuur zich afspeelde.

“Wil je helemaal niets drinken?Een goed glas rode wijn?”opperde ik om de remmen los te maken via de alcohol..Hij verklaarde dat hij zelden iets gebruikte als hij nog een vergadering had.Hij duwde mij achterover op bed en ging boven op mij liggen.

“Lieveling, lahieveling, ik kan je niet missen, ”,mompelde ik.Een golf van geilheid joeg als een bliksemschicht door mijn geslacht.Onze kledingmaten konden elkaar onmogelijk veel ontlopen,overwoog ik:vrijwel alles moest mij passen en zo niet,dan was het hoogstens een kwestie van een enkele,weinig kostb’re verandering.Zelfs zijn bruine schoenen kon ik moeiteloos aan en als we op vakantie naar zijn chalet in Zwitserland zouden gaan zouden wij beiden maar de helft van de benodigde kleding met ons mede hoeven te nemen omdat de een de kleding van de ander kon dragen.Zijn pakken kostten misschien wel negenhonderdennegenenzestig gulden en negenenzestig cents inklusief btw.zodat ik er finantsiejeel altijd op vooruit zou gaan als ik mijn spijkerjack en goedkope jeans uitleende en zijn streepjesoverhemd was wellicht meer dan honderd gulden waard en behalve het ondergoed ,dat van de wibra of van zeeman was waren de sokken en het schoeisel van de allerhoogste kwaliteit.Zijn stropdas vond ik in het geheel niet mooit,maar wat me niet beviel kon ik altijd nog in een houtvuur  hoog in de bergen verbranden.Verder moest hij maar heel veel geld bij zich steken en een dozijn creditcards paraat houden.

“Mooie man,geile hengst van me,”fluisterde ik,terwijl ik mijn handen over zijn rug liet gaan en zijn billen kneedde.Hij greep mijn strelende hand en bracht die zeer ongeduldig,door hoge nood gedreven, naar zijn kruis.Ik pakte zijn lul en ballen geroutineerd vast,alsof ik hem feliciteerde met wat hij in huis had en dat was heel wat.Een eeuwenoud ritueel.Op hetzelfde ogenblik namen overal ter wereld mannen andere mannen tot de hunne.en maakten ze tot vrouw.Het was misschien vieux jeu,maar altijd weer even nieuw en opwindend.

 

(wordt vervolgd)

 

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

