Skip to content

Integendeel,het verzoent mij hele­maal niet met Burny Bos,de BB van de Da Costakweekschool,dat psychopaten asiel in Bloemendaal,dat ik met tegenzin onlangs (1996) bezocht

juli 17, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Integendeel,het verzoent mij hele­maal niet met Burny Bos,de BB van de Da Costakweekschool,dat psychopaten asiel in Bloemendaal,dat ik met tegenzin onlangs (1996) bezocht

30 Mei 1996.
Lieve Koos + Beste Jaap,

Dank voor je geschenkje.Integendeel,het verzoent mij hele­maal niet met Burny Bos,de BB van de Da Costakweekschool,dat psychopaten asiel in Bloemendaal,dat ik met tegenzin onlangs bezocht.

Nee,Burny Bee Beer heeft dit boekje helemaal niet geschreven. Voorin staat de auteur:Rada Matija,1989. In heel kleine lettertjes van het kleinste corps grootte,dus je ziet het gemakkelijk over het hoofd.Zo slim is plagiaat pleger BB wel,die zichzelf in het boekje op het schutblad afficheert als:verteld door Burny Bos.

Nu kan Burny Beer me al jaren lang nog meer vertellen,geloven doe ik hem toch niet!Ook niet na jouw ontroerende pleidooi voor zijn schrijverstalent.

Ja,zeg,zo kan ik het ook.Neen,onze vroeg kalende op Herman van Veen gelijkende droplui van zoetgevooisd zoethout moet met overtuigender stuff aankomen voor…

View original post 254 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

