Skip to content

”Laat mij mijn gang met je gaan en alles komt goed! Je zult de hele aarde beërven en nooit meer sterven als je je nu aan mij over geeft en ik in je mag komen!”

juli 7, 2017

”Je ziet mij helemaal niet, Frank!” hoorde hij zijn vrouwelijke zelf dat onder hem lag zeggen. Ach, dacht hij, die klachten hebben we al zo vaak gehoord! Ze kan me wat mij betreft aan me reet roesten! Die teef!

”Kijk naar mij! Kijk naar mij! Zie hoe ik het beleef!” riep zij dwingend.

Hij weigerde te kijken naar haar. Krijg maar gauw de kolere en de kanker an je lip, dacht Frank.

Met zijn gehele lichaam zocht hij naar haar diepste innerlijke mysterie, probeerde hij met zijn lustvinger alle uithoeken van haar baarmoeder te verkennen of daar soms het geheim van haar vrouwelijkheid in school. En terwijl hij dat als maar wortelend in haar deed voelde hij heel langzaam de beweging van iets hards en hoekigs in zich anaal binnen dringen. Een druk op zijn sluitspier van iets of iemand. Eerst dacht hij nog dat het de vingers van Els waren die hem anaal exploreerde, zoals zijn minnaars zo vaak hadden gedaan voor zij anaal bij hem binnen drongen. Zou Els een schoenlepel of een kaars hebben gepakt om hem anaal te verkrachten voor straf?

Nee, zo was zij niet!

Hij hoorde een hese geile innerlijke stem fluisteren:” Laat mij je neuken, laat mij je mogen nemen, je diepste innerlijke mysterie ondergaan! Geef je aan mij over en ik zal je geven waar je naar verlangt! Alles zal je gelukken al wat je onder-neemt, ik geef je myrrhe, wierook ende goud, wie is van hout, maar geef je eerst aan mij over!” Hij wist dat het niet zijn eigen stem was.

”Laat mij mijn gang met je gaan en alles komt goed! Je zult de hele aarde beërven en nooit meer sterven als je je nu aan mij over geeft en ik in je mag komen!”

”Kom! Kom! Kom Kommaar met je geluks lustkomkommer!” fluisterde Frank dwingend. De hese fluister stem stierf weg in een zware geile ademhaling en Frank voelde iets hards van een oneindige kou via zijn anus in hem komen en met hem anale sex hebben terwijl hij op Els lag te peunen en te pompen. Hmmm, dacht Frank, dat voelt nog eens goed zo’n triootje met een heet wijf onder me en een nog hetere duivel er boven op tegelijk, dat is voor herhaling vatbaar! Ik moet maar weer eens snel naar de Satanskerk voor het betere werk, dat maakt een hete man sterk. Het was bepaald niet de eerste keer dat hij zich anaal liet neuken, dus de spieren van zijn lusthol waren goed getraind en reageerden adekwaat op de demonische penis die hij nu regelmatig naar binnen en naar buiten voelde schuiven als de goed ingevette zuigerstang in en uit een cylinder. Frank pompte en peunde zich de ziekte in Els maar er kwam maar geen zaadlozing.Vreemd, dacht Frank met duivels genot, die tijdens zijn trek en ruk festijnen in alle eenzaamheid van zijn jongenskamer op de zolder van de Heemsteedse villa eigenlijk nooit last van had ondervonden dat hij niet klaar kon komen.Meestal was hij na een kwartier van rukkenstijn bij een naturistenblaadje of een realisties fiksie boekje over sexuele afwijkingen toch wel klaar en was het spuiten geblazen alsof hij een fanatiek lid was van de vrijwillige brandweer! Niet dat Frank zich nu echt grote zorgen maakte over het uitbijven van het klaarkomge-beuren, want hij zat gerieflijk diep geworteld met zijn dikke lul in Els haar klets natte lusthol met de klittende schaamharen en begon net een beetje te wennen aan zijn nieuwe komfortabele positie van gehuwde man en aan de moedervlekken op haar rug. Blijf zitten waar je zit en verroer je niet,was toch al altijd zijn devies op het sexuele vlak. Ze konden hem de bout hachelen zo lang ie maar aan zijn eigen gerief kwam en daarna zou hij zich omdraaien en haar lillende kut aan haar zelf over laten! Misschien zou hij voor hij in een diepe slaap weg zonk haar nog mompelend de goede raad geven dat ze het maar op een vingeren moest zetten dat het dan ook vast en zeker zou lukken!

Els had nooit helemaal geweten wat ze van hem moest denken. Ze kon hem van geen kant peilen. Sinds haar vroeg tienerjaren had ze jongens op de driejarige hbs van verschillende soorten en maten meegemaakt. De dombos, zoals Wouter Kwaadkoop met zijn domme halve maan vormige hoofd, de rond wandelende kolerekasten zoals Lex Leuterboer, de half zachte verwijfde eitjes, zoals Kees Bregpijp, de uitgesproken zachte mietjes, de professionals die allemaal uitsluitend over zich-zelf spraken en de ijdelen zoals haar klasgenoot Rob de Nijs. Ze wist vanaf het begin al dat Frank in geen enkele kategorie paste. Ze voelde in hem een breekbaarheid en een vrouwelijke gevoeligheid die met die van haar over een kwam en dat intrigeerde haar ten diepste.

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

