Skip to content

In mijn voor­stelling speelde liefde, geborgenheid, vertrouwen en genegenheid een even grote rol als pijn en sexuele bevrediging. Hoe waren deze wensen met elkaar te verzoenen?

juli 6, 2017

De masochistiese fantasieën werden steeds sterker. Ik stelde me voor ge­slagen te worden met een riem of een stok.

Deze fantasie werkte ik steeds vaker uit als ik me in lingerie kleedde om mijn oudere vriend te behagen met wie ik een sexuele relatie onderhield van mijn veertiende tot mijn negentiende. Hij leerde mij te genieten van anale sex en dwong mij hem o­raal te bevredigen. Ik durfde hem niet te vragen mij te slaan. In mijn voor­stelling speelde liefde, geborgenheid, vertrouwen en genegenheid een even grote rol als pijn en sexuele bevrediging. Hoe waren deze wensen met elkaar te verzoenen? Door de jaren heen, ook na mijn huwelijk werd ik steeds zekerder van mijn masochistiese aard. Jaren lang hield ik het geheim. Mijn diepste verlangens waren zoiets kostbaars en pijnlijks voor mij. Het was zeker dat mijn vrouw mij zou verlaten als ik mijn diepste wensen zou openbaren. Ik wist dat ik een man of vrouw moest zoeken die niet alleen begreep wat ik wilde, maar die er zelf ook zin in had me te laten lijden. Het is niet eenvoudig om een masochistiese man te zijn. Het betekent dat je onvoor-waardelijke overgave en leiding van een man of vrouw moet accepteren om de relatie tot een succes te laten worden. Het vraagt om vrouwelijke gevoelig­heid en een volledige overgave en vertrouwen in de man of vrouw aan wie ik me naakt en weerloos over geef. Want ik wil zeker niet alleen maar liefdeloos in el­kaar geslagen en gebeukt worden. Hij moet balanceren tussen enerzijds mijn vrouwelijke verlangens naar penetratie, tepelfoltering, travestie en ander­zijds tegemoet komen aan mijn honger naar liefde, genegenheid en vertrouw­en en daarbij recht doen aan gelijkwaardigheid in het overige leven buiten de uren van mateloze genoten sex om.

Ik vind dat er niets erger en verwerpelijker is dan een weerloze man of vrouw te onderdrukken,gebruiken en te folteren, maar iets heel anders is mijn vrijwillige be-slissing me te laten pijnigen door een ander die er ook voor kiest om mij te laten lijden. De lust die ik daarbij voel is van mij en wil ik alleen tonen aan mijn meester, die ik vertrouw en waar ik naar verlang. Ik ben blij dat ik het hem kan tonen en niemand op deze wereld kan mij bij brengen dat het verkeerd is.

Op een middag, tijdens een urenlange, wilde SM sessie breekt er even iets bij mij: ik wil plotseling niet meer en schreeuw onbeheerst tegen mijn Mees­ter dat hij mij los moet maken. Ik wil mijn rust, mijn evenwicht terug, wil eindelijk weer eens als echte man door het leven gaan. De eventuele eenzaam­heid wil ik op de koop toe nemen. Ik zal niet meer komen om me te laten pijnigen. In een overmoedige vlaag van vastbeslotenheid deel ik dit aan mijn meester mee. Die luistert naar mij, heel rustig en heel aandachtig.Als ik mijn heftige eisen naar voren heb gebracht, lacht hij. Het is echter een bedrieglijke spottende lach, van iemand die voor de zoveelste keer hetzelfde klaag-lied van een onderdanige slavenhoer hoort en weet hoe hij daar op moet reageren.

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

