Skip to content

De onderwijzers opleiding brak ik drie maanden voor het hoofdakte examen af omdat ik de zomer van 1965 tot de ontdekking kwam dat ik bij nader inzien geen pe­dofiel was en dus niet op mijn plaats zou zijn op een lagere school. 

juli 6, 2017

“Groot gelijk heeft ze!” prees ik haar onafhankelijke instelling. Zo’n wijf was een wijf naar mijn hart en wist wat een man toe kwam die waren zeld­zaam in het schuld beladen calvinistiese Nederland.

Het water liep me in de mond in in de slip bij de gedachte hoe ik zijn vlees zou folteren en rode striemen zou laten opwellen op het maagdelijk witte vlees. Ik zou hem laten janken van geilheid als een loopse teef die op klaarkomen stond. Ik pro-beerde het slipje van zijn togus af te trekken, maar hij stribbelde licht tegen. Ik hield er van als een man zich verzette tegen het moment dat de waarheid aan het licht zou komen en hij in al zijn weer­loze naaktheid zich aan mij prijs zou geven en zich met omfloerste blik in de ogen zou overgeven aan mijn stormram die zijn hete, wellustige vleespoort zou rammelen en het zachte lustvlees zou doorboren.

Zijn angst en opwinding werden bijna tastbaar. Het wond me mateloos op. Ik zou hem krijgen waar ik hem hebben wilde!

Frank: Toen ik voor de eerste keer werd gefolterd door Meester Erik was ik licht nerveus. Ik liep op de hoogste hakken die ik ooit gezien had, mijn nylons waren zwart, de boorden van de kousen nog zwarter en zaten met kleine punt­jes vast aan metalen klemmetjes die aan de jarretelgordel van het strakke rijgcorset dat ik droeg. De jarretelgordel was bezet met glittersteentjes en het corset was afgezet met verticale stroken zwart satijn. Het zat zo strak dat het mijn mannentieten gepro-nonceerd opduwden, terwijl de opengewerkte cups mijn stijve tiettepels toonden.

Alleen al door de aanwezigheid van de in leer geklede Meester Erik voelde ik dat ik heftig sexueel reageerde. Hij gaf mij het bevel aan het voeten ein­de van het bed te gaan zitten. Ik gehoorzaamde uiteraard en zag hoe hij een spreidstok pakte met aan ieder’uiteinde leren banden met gespen, die rinkel­den op een sinistere wijze. Hij knielde voor mij neer en bevestigde de leren banden om mijn enkels, maakte de gespen vast en beval me te gaan staan en proberen te gaan lopen. Ik merkte dat het alleen maar mogelijk was met heel kleine passen op mijn palen van hakken. Vervolgens haalde hij een lange le­ren riem van een haak aan de muur. Zonder iets te zeggen draaide hij de riem om mij heen, waarbij hij mijn ellebogen vastsnoerde. Hij stak de riem door de gesp en trok die zo strak aan dat ik bijna geen adem kon halen.

De leren riem was zwart, sterk, breed en lang. Het volgende dat hij te voorschijn haal­de was een smalle leren band die hij om mijn hals vast maakte, voordat hij hem aan een ketting vastmaakte. Bij wijze van proef trok hij er aan en het leer leek mijn keel te wurgen.

“Hou op! Je trekt mijn kop er nog af!” hijgde ik hees.

Voor het eerst die middag glimlachte hij, ogenschijnlijk vol begrip, maar het was geen zachte, begrijpende, meevoelende, geamuseer­de of opgewekte lach, maar een sadistiese lach over een voldongen feit.

“Weet je wat jouw sores is, Boris Clitoris?” zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. Weer een doorgewinterde homo die de psycholoog uit ging hangen na een nummer-tje kontroeien op het toilet van het Centraal Station te Amsterdam, dat So­dom en Gonorrhoe van de lage landen. Zoals laatst.

“Zeg het maar eens als je het zo goed weet” , zei ik spottend.

“Dat je een stiekem maso homo bent die thuis bij zijn vrouwtje de hetero uithangt, maar zodra hij de deur uit is knielt voor iedere aantrekkelijke vent die z’n leuter uit zijn broek haalt”.

“Die slag is jou. Daar heb je gelijk in, dat geeft deze masoboy nog goede zin en mag de Meester er in!”, gaf ik hem toe.

“Ik wed dat je elke ochtend met een stijve wakker wordt naast je wijf en dat je je ligt af te rukken bij de gedachte aan een lekkere vent uit de Playgirl”.

Hij had gelijk. Ik schaamde me er niet voor. Ik hield van mannen en was al meer dan vijf en twintig jaar gehuwd, had zonen en dochters en was een algemeen gerespecteerd lid van de gereformeerde kerk, zwarte band karate en als beroeps beeldend kunstenaar heel goed in mijn vak.

De onderwijzers opleiding brak ik drie maanden voor het hoofdakte examen af omdat ik de zomer van 1965 tot de ontdekking kwam dat ik bij nader inzien geen pe­dofiel was en dus niet op mijn plaats zou zijn op een lagere school.

Mijn verloving met het hete, gereformeerde onderwijzeresje Alice maakte ik uit en een uur later lag ik in bed met Ton Toteltuin, een radiotechnicus die Mercedes 190 SL reed en een flat in Haarlem bewoonde. Hij pikte me op Haarlemmer Hout, het was al aardig donker en ik was toch al in hitste pikgeile bui en dat kwam voor beide partijen goed uit.

En inderdaad; ik werd iedere ochtend wakker met een stijve lul die om een mannen hand of mond smeekte. De meeste gehuwde mannen hadden die wensen in hun bal-boekje ,dat was algemeen bekend uit het Grote Boek Over Mannen En Liefde van Nancy Vrijdag.

“Ik weet ook niks beters dan me elke ochtend een paar keer af te rukken bij fotos van naakte mannen.  Heb jij dan een betere oplossing?” vroeg ik uitdagend.

“Je zou je leven kunnen beteren nu je er nog goed uit ziet. Over een paar jaar is het te laat om bij je wijf weg te gaan”.

Daar had ik nog nooit aan gedacht. Het was een bijdehand tiepe die me net had genaaid.

“Ben je nou een echte maso flikker of niet?”

“Ik houd van alles wat met sex te maken heeft”.

En dat was de waarheid en niets anders dan de waarheid. Mijn antwoord was voldoende voor hem om zijn al weer op krachten gekomen half stijve lul weer te voorschijn te halen.  Ik zat nog op de pleebril met mijn jeans op mijn enkels en mijn damesslip­je halverwege mijn dijen. Ik veegde af en trok door. Liep de kamer weer in

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

