Skip to content

In ieder geval was ik niet de enige die hield van de kombinatie sex en pijn

juli 3, 2017

Eerst begreep ik niet helemaal wat zij wilde, maar toen hield ze haar ellebogen langs haar lichaam om te demonstreren hoe ze het wilde hebben en ik volgde haar voorbeeld slaafs op. Ze schreeuwde weer iets op bevelende toon in het Frans. Ik haalde niet begrijpend mijn schouders op.
“Sorry, maar U spreekt te vlug.Ik begrijp U niet …Je ne vous comprend pas…voulez vous coucher avec moi ce soir…je t’aime, moi non plus…vive la bière de la Hollande et la republique de la France,” zei ik in verwarring om ook iets in de melk te brokkelen.
Het was een strofe uit een popliedje en het leek me wel toepasselijk voor deze ontmoeting. Ze antwoordde niet, keek me spottend aan en draaide de riem geroetineerd om mij heen als een kleermaker die een lastige klant de maat neemt, waarbij zij mijn armen stevig vast snoerde. Ik was nu pas goed machteloos. Ze stak de riem door de gesp en trok die uit alle macht aan dat hij mijn maag helemaal dicht kneep. Ik kon nog maar moeizaam adem halen! Was dit haar bedoeling? Was haar adembenemende ver schijning dan niet op zich zelf al genoeg?
De riem was van zwart leer, breed en lang.Te oordelen naar de indrukken en de slijtage van de uitgerekte gaten waren er heel wat meer mannen en vrouw en voor mij geweest die exact dezelfde behandeling hadden ondergaan. In ieder geval was ik niet de enige die hield van de kombinatie sex en pijn. Deze gedachten wonden mij nog meer op want ik voelde mij deelgenoot van een geheime ondergrondse sekte van geperveteerde, los ge slagen piepel uit de libertijnse voor christelijke tijd. Het volgende dat uit haar koffer kwam was een smalle riem die ze om mijn hals vast maakte,voor dat ze hem aan een ketting bevestigde. Bij wijze van eerste test trok zij er hard aan. Het leek alsof zij mijn hoofd van mijn romp af trok .Ik schreeuwde het uit van opwinding,ontzetting en pijn. Ze glimlachte even koeltjes en begrijpend.
“ Voila,chien méchant! Hou je gemak of ik trek je kop er af!” zei ze vergenoegd.
“ Goffelgomme! Kijk een beetje uit! Ik ben niet van beton!” riep ik in het Nederlands.
Voor de tweede keer sinds zij een uur geleden was binnen gekomen glimlachte zij weer. Geen zachte, begrijpende,geamuseerde lach,maar een van tevredenheid over een goed gelukt karwei. De inleiding was voorbij.Dit was niet langer een onschuldig S.M. spelletje. Ze kende de reakties! Dit was geen vrijblijvende vrijage maar de werkelijkheid! De hel zou nu pas goed los breken en onder haar handen wilde ik afdalen in die hel.Op haar hoge hakken trippelde ze door de ruime kamer en trok mij achter zich aan, steeds weer aan de ketting rukkend tot ik mij voort haastte zo snel als ik kon bij elke ruk om de pijn iets te verzachten.
“ Bon, mon petit, ” zei ze voldaan.” Je leert het al aardig, n’est ce pas? Echt een man met ervaring! Dat belooft wat!”
Terug bij het bed haalde ze een grote stoffenschaar uit de koffer.Zou ze mij in knippen? Ik hoopte van niet! Voorzichtig en langzaam knipte ze een stuk plakband van een rol en voordat ik enige te genwerping kon maken toen ik zag wat de bedoeling was had ze mijn slipje al uitgetrokken, in mijn mond gepropt en het stuk plakband over mijn lippen geplakt.
“ Dat is voor onmondige jongetjes die te veel kletsen,” zei ze in het Frans. Gebonden en dicht gepleisterd als een wit graf, alleen nog maar in staat kleine pasjes te maken en de rondjes te lopen die zij mij be al op het ritme van haar zweepslagen, bekroop mij een toenemende gevoel van weer-loosheid en een overgave in volledig vertrouwen in haar kunnen en kundigheid.
Ik wist dat ik bij deze vrouw niet werkelijk in gevaar verkeerde,maakte ik mijzelf wijs.Ik nam aan dat zij niet over mijn grenzen zou gaan, maar wist dat niet echt zeker en dat maakte het aan de andere kant ook weer extra spannend.

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

