Skip to content

Ze zullen kronkelen, huilen, schreeuwen in ex­tase, kreunen, peunen, steunen, om genade smeken van pijn, ineen krimpen als de zweep hun huid kust en kleurt, het fluitende leer zich om hun sidderende lijven kronkelt

juli 2, 2017

“Ik voelde me al vrouw toen ik veertien was. Elke avond bad ik dat ik de vol­gende dag wakker zou worden met een paar tieten met grote, gevoelige tiette­pels. Ik dagdroomde dat ik een gevangen slaat was die in een Oosterse mannenharem was gevangen gehouden en elke dag uitvoerig gebaad door eunuchen, geschoren over mijn hele lichaam en geparfumeerd voor mijn Meester, een Oosterse prins werd geleid en genomen als een vrouw hem onderdanig was.

Toen ik zestien was droeg ik al lingerie van mijn tante en zusje en vanaf mijn veer­tiende bedreef ik al de liefde met jongens en mannen. Ik heb me nooit op m’n gemak gevoeld bij vrouwen en al helemaal niet als ze naakt waren. Ik gruwde van de weke lichamen, de natte vrouwenkut, hun schaamhaar, die walgelijke vrouw­enlucht, maar ik wilde wel kinderen, dus ben ik toch gehuwd”.

Tony rolde me met een woeste duw op mijn buik, stompte zijn lid naar binnen en zette de eindsprint in.

“J e … mag … alles … met me doen”, stamelde ik in vervoering. Ik kreunde en piepte van de pijn die de stroeve, niet ingevette lul in mij veroorzaakte. Pijn zul je voelen, blank mormel, dacht Tony ongetwijfeld. Dezelfde pijn die jullie mijn rasgenoten aangedaan hebben toen je ze tegen hun zin neukte of afzweepte.  Ik zet het jullie betaald door zoveel mogelijk blanke zadels te naaien. Ik zal de blanke mannen van hun wijf afpikken en aan mijn lul rijgen. Ze zullen naar mij verlangen en niet haar hun echtgenotes, die teven. Smeken zullen ze om een portie zonverbrande goed doorbakken mannenlul. Ze zullen kronkelen, huilen, schreeuwen in ex­tase, kreunen, peunen, steunen, om genade smeken van pijn, ineen krimpen als de zweep hun huid kust en kleurt, het fluitende leer zich om hun sidderende lijven kronkelt, ze zullen, mij, Tony Macaroni tot slaaf zijn en ik een meedogenloze, wrede Meester zal met willekeur over ze heersen als een koning van pijn en lust.

“Neuk me hard en neuk me fijn … doe me pijn…Houd van mij als een tropiese wervelstormmet je mannenworm… Kom diep in me klaar met je tropiese verrassing voor de vorm!”

 

“Wil je soms wat drinken, man? Het is theetijd voor theetantes, dus ik zal wat pils voor je uit de koelkast halen. Je lust vast wel een slokjevoor ik je bokje”,  zei Tony. Een dronken, gehuwde vent was een engel in bed, wist hij uit ervaring.

“Nee, geen pils, want Heiniken is paardenpis!”zei Frank Stankerdebank.

“Het is nog wat te vroeg op de dag als ik het zeggen mag”.

“Wat je wilt, man of moet ik juffrouw zeggen?” vroeg Tony glimlachend en hij keek nadenkend naar Franks slanke benen die in zwarte nylons gestoken waren. Zwarte nylons, hete nachten, botergeil bij karrevrachten, lekker van het harde en nie van het zachte, na afloop voldoening en geen klachen, dacht Tony. Frank had zijn rokje nu tot aan zijn middel opgetrokken, blijkbaar kende hij geen enkele schaamte, dat heilige hoe­renjong.

Tony had wel eens gehoord dat blanke mannen, die zich graag in lin­gerie kleedden alles heel natuurlijk vonden wat er zoal mogelijk was op ’t gebied van de tegen-natuurlijke liefde tussen mannen onderling. Als zo’n vent getrouwd was dan bleek dat meestal een voordeel. Door hun vrouwtjes waren ze goed afgetraind in tedere strelingen en vlinderzachte handelingen verrichten aan de tepels en de geslachts-delen. En deze blanke billenboy was het uitproberen meer dan waard. Tony voelde zich direkt instant geil bij ’t zien van deze halve travestiet.

“Is er iets? Je kijkt zo naar me! Je doet me denken aan Don Mercedes de Kleine! De bolide onder de travestieten!“ zei Frank met een suikerzoet stemmetje en trok een pruillipje.

“Ach, niets, man, Don Mercedes heeft al lang zijn lul er af laten kappen op de transsexuelen afdelingen, dat geval kun je gene man meer noemen!” zei Tony achteloos.

“Je mag er wel wezen, man. In tegenstelling tot Don Mercedes. Om te kezen dan”. “Let’s have a party”,  citeerde Frank een titel van een rock In rollplaat uit de vijftiger jaren. Blijkbaar wist hij wat ging komen want hij rekte en strekte zich uit. Franks mannentieten spanden zich in de dunnen, halfdoorzich­tige bloese en Tony wilde er een maand loon onder verwedden dat daar een knaap van een bustehouder onder schuil ging.

“Heb je,eh…een bustehouder aan?” vroeg hij nieuwsgierig.

“Een bustehouder? Een mannenbeha? Een tietenbeteugelaar? Wat denk je?” proestte Frank het uit.

“Nou, ja, je hebt ook mannen die een rokje aantrekken maar geen tietenhouder en je hebt mannen in een rokje met wel een tietenbeteugelaar, toch of zie ik zo bleek?”

“Ach, man, kijk zelf dan. Kijk maar!” zei Frank. Zonder zich te bedenken knoopte Frank z’n bloesje los en toonde hem vrij en fier de zwarte, half doorzichtige tieten ­houder, waardoorheen een paar stijve,spitse tiettepeltjes te zien waren.

Tony slikte.

“Ze zijn…nog mooier dan op de foto. Waarom houd je ze gevang­en in nylon?”

“Lingerie dragen maakt me geil”, zei Frank en deed zijn bloesje uit.

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

