Skip to content

Mijn vrouwelijke gevoelens en meisjesachtige,onderdanige instelling kwamen zo niet tot hun recht!

juli 2, 2017

Ik lag voorover op mijn buik op bed, half ontkleed. Mijn lingerie had ik nog steeds aan. Zwart glanzende nylons die opgehouden werden door de bandjes van de jarretelgordel, een tangaslipje dat van voren vervaarlijk opbolde door mijn opgekropte, zwaar geworden lul en ballen, de reetveter van het minieme stukje textiel sneed aangenaam in mijn billen en liet me van voren weten dat ik van achteren ook nog leefde. De strakke bustehouder, zwart, half doorzichtig nylon omspande mijn ge-welfde mannentieten en de tepels priemden hard en stijf door de stof heen.

Om mijn onderdanige vrouwelijkheid als man te benadrukken droeg ik een onderjurk. Wulps trok zo nu en dan mijn kringspier zich traag samen op het ritme van Tonys liefkozingen, om zich dan weer te ontspannen. Mijn kont stak in de lucht, alle in- en uitgangen waren vrij bereikbaar voor Tonys keurende vingers, zijn knedende handen,zijn tong en wellustig zuigende lippen. In een eindeloos lijkend spel streelden zijn vingers mijn dorstige huid. Soms leunde hij voorover om er met zijn hete tong over heen te strijken, zijn tanden in mijn vlees te zetten alsof het een perzik was, druipend van nectar. Zijn geraffineerde liefdesbeten deden me naar adem snakken. Mijn kringspier trok steeds wilder samen, ter voorbereiding van het uiteindelijke binnendringen en de volledige overgave. Tony duwde zijn tong ongegeneerd tegen mijn kringspier en maakte mijn mannenkut ontvankelijker en toegankelijker dan ooit. Hij omsloot mijn roos van vlees met zijn lippen en duwde zijn tong er langzaam in. Ik werd altijd weer vreselijk heet van dat reetbeffen. Ik leek gewoon wel een wijf, die waren daar ook zo tuk op! Tony, die lieve schat, die man van mijn hart, bracht voorzichtig een goed ingevette vinger diep bij mij naar binnen. Nou, daar zei  een gezonde Hollandse jongen van de vrouwelijke kunne geen nee tegen! Vervolgens gleed een tweede vinger naar binnen  en speelde zijn verleidelijk spel diep in mijn liefdesgrot.Uiteindelijk gleed een derde vinger ge-rieflijk naar binnen om met de twee andere zijn liefdewerk te doen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Tony voelde de geile hitte, het samenkrampen van de mannenkut en keek met wellust naar het kronkelen van de heupen van zijn man, die hij binnen een paar kwartier tot zijn vrouw zou maken. En de man die door Tony tot vrouw gemaakt werd zou altijd vrouw blijven voor hem, die onweerstaanbare black Tony Macaroni, de reetbefkoning van de Meidoornboswijk en mischien wel van heel Leeuwarden. Het kreunen deed hem genoegen. Hij had deze degelijk gehuwde blanke man waar hij hem hebben wilde! Onderworpen, smekend om nog meer tropies lustvlees van Tony. Een merrie die ongeduldig briesend wachtte op de onvermijdelijke penetratie van de hengst. Dit was het wel! Hij liet zijn vingers heen en weer en op en neer gaan, soms met een schroevende, draaiende beweging van zijn hand, alsof hij geen genoegen kon krijgen van die lillende, wild samentrekken-de, hete, geile lustgrot die hij onder handen nam.

Na anderhalf uur opgeilen pakte Tony het duosafe condoom, stroopte het met een vloeiende handbeweging over zijn stijve lul, kwakte er flink wat glijzalf op en stompte zijn machtige meesterlijke lid de vragende, hete, diep bevredigende, wild samenkrampende mannenkut in. Tegelijkertijd stak hij een stick op en goot wat vloeistof uit het flesje poppers op een tissue en duwde dat recht op de bek van de man die hij op het puntje van zijn lul in bedwang hield.

“Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een kilometer met je reetveter!” zong Tony zacht. Het ging ook lekker, vond ik. Tony zou er niets van merken dat ik nog nooit echt geneukt was door een echte man. Tot nu toe had ik alleen maar gevreeën met getrouwde mannen, maar was nog nooit in mijn lusthol geneukt.Die gehuwde kerels wilden meestal niet eens neuken of konden het misschien ook niet. Het was me gaan vervelen: die eindeloze strelingen, de kussen, het wederzijdse pijpen, de afrukprocedure, het was me allemaal te oppervlakkig. Mijn vrouwelijke gevoelens en meisjesachtige,onderdanige instelling kwamen zo niet tot hun recht! Ik wilde gewoon goed geneukt worden tot op het bot! Diep bevredigd de lul van mijn liefdespartner in mij voelen. Geil jankend met hoge uithalen krijsend klaar komen in heftige, ongecontroleerde uitbarstingen van geil genot! Ik was te heet en opgewonden door het aantrekkelijke lijf van Tony, die zwarte panter. Ik hield meer van zwarte mannen, dan ik aanvankelijk toe wilde geven. Ze draaiden er nooit om heen. Zij wisten wat ze wilden. Soms lag je binnen tien minuten na de eerste kennis-making met een representant van de inwoners van de overzeese geslachtsdelen, pardon…gebiedsdelen in bed, om recht toe, recht aan, zonder smoesjes of gezeur over mannenpoesjes, breed lachend in je mannenkut geneukt te worden tot je uren later geen pap meer kon zeggen.

“Kleine, geile, blanke  hoer, die je bent. Waar blijft je blanke superioriteit? Je bent van mij, je blijft van mij, geil slavenhoertje! Ik zal je laten voelen hoe het is om een zwarte meester te hebben!” snokte Tony. Ik voelde zijn lul woest naar binnen en naar buiten glippen en pakte achter mij zijn woest stotende lul en ballen met mijn rechterhand beet.

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

