Skip to content

Met diepe, lange halen gleed de natte, slippende slebber tussen het veer­krachtige lustvolle vlees, terwijl ik langzamerhand steeds meer opgegeild raakte.

juli 2, 2017

“Hi, hi, hi”, lachte ik opgewonden door de hasj en de drank. Big fun! Nu was het eindelijk mijn beurt om me helemaal uit te kleden op mijn lingerie na. Ik nam er de tijd voor. Heel langzaam maakte ik de knoopjes van mijn wit­te bloese met de roesjes los en schoof het kledingstuk van mijn schouders.

Tony Macarony, die prachtige, zwarte hengst, was onverschillig op de rand van het grote dubbelbed gaan zitten en volgde mijn verrichtingen. Die wit­te slaventeef voerde verdomme een volledige strip tease voor hem op. Alleen een hijgerig, geil muziekje op de achtergrond en paars licht ontbraken er nog aan.

De rits van mijn strakke kokerrokje deed ik omlaag en met deinende heupen, die al bij voorbaat veel beloofden, maar nog niets gaven, duwden de strakke rok naar beneden. Dit was niet de eerste keer dat Tony zo’n showtje mee­maakte, dus hij wist heel goed waar het op uit zou draaien!

Tony keek naar het minieme damesslipje, dat nauwelijks in staat was de zijdezach-te, vrouwelijk aanvoelende schaamvacht te bedekken.

Het tangaatje, dat duidelijk een maat te klein was, spande om mijn reet en ik voelde de reetveter tussen mijn billen bij elke beweging schrijnen. Tony likte zich zijn lip-pen al af en dit was nog maar het begin!

“Hoe vind je me?” vroeg ik vrouwelijk koket. Ik kronkelde mijn lichaam wel­lustig en daagde hem uit. Hij knikte enthousiast en volgde iedere beweging van mijn wulps,verleidelijk lichaam.

“Je ziet er toch ook verdomd lekker uit”.

Hij floot even tussen zijn tanden de eerste maten van een blues. Dust my broom. Effe de bezem uitkloppen. Afvegen en doortrekken. Trekkebekken.

“Fluit je altijd naar wat je lekker vindt?” vroeg ik uitdagend.

“Als ze er zo uit zien zoals jij wel, natuurlijk … met zulke lekkere poten in die zwarte naadnylons en die verrukkelijke kont, die ik zo meteen ga neuken…”

Die Tony kon het altijd zo mooi zeggen!

“Vind je mijn billen niet te dik?”

Ik draaide mijn billen naar hem toe en vertoonde op de meest verleidelijke manier wat ik allemaal in huis had van, achteren. En dat was me heel wat…Tony zuchtte enigzins verveeld.

“Om te zoenen, die billen van jou… Wat een verdomd lekkere reet…”

“Ik houd je niet tegen? Tast toe met je koetjeboe…” moedigde ik hem aan. Ik kwam langzaam met vrouwelijk wiegende heupen op Tony af en bleef vlak voor hem staan met mijn handen uitdagende in mijn zij, zodat mijn tieten geprononceerd naar voor door de strakke, zacht glanzende,half doorzichtige bustehouder opbol­den.I k draaide me om en bood hem voor het eerst mijn billen aan. Ik boog me wat voor over zodat mijn billen beter uit kwamen.

Verrast keek Tony, die op een strak,half doorschijnend slipje na naakt was, naar het verleidelijke, blanke vlees dat hem werd aan geboden en dat nu on­der hand bereik was, dat voor zijn ogen schemerde en waar hij mee kon doen wat hij wilde. Hij, Tony Macaroni besliste altijd wat er in- en buiten bed gebeurde op sexueel terrein. Hij was een man van daden en zijn devies was: niet lullen,maar poetsen en na het poetsen gaan we weer lekker lullen!

Tony bedacht zich geen seconde en drukte zijn hete, gulzige lippen op de zachte ,blanke huid en proefde de smaak van het onderdanige teefje dat voor hem stond en beefde onder de aanrakingen van Tonys verleidelijke mond. Hij proefde en rook de crème en de heerlijke geur van Chanel eau de toilette Egolste, uit het 70 cc. Fles-je. Hij rook ook die heerlijke geur van de meest intieme plekjes van het prooidier dat zichzelf per brief had aangeboden, er om had gesmeekt genomen te worden door Tony Macaroni, die ervaren,zwarte dekhengst die wel meer kunstartiesten op de schroef had genomen!

Tonys hete lippen zwierven nu overal over mijn lijf waar hij me maar te pakken kon nemen! Hij trok de reetveter van de tanga opzij en drong heftig mijn reet binnen met zijn tong, duwde die twee maagdenburger halve bollen uit elkaar waardoor mijn roos van vlees er weerloos bij lag en snoof de hitsige muskusgeur van mijn geheime opening diep op!

Met diepe, lange halen gleed de natte, slippende slebber tussen het veer­krachtige lustvolle vlees, terwijl ik langzamerhand steeds meer opgegeild raakte.

“Oooohhhoho”, steunde ik in vervoering.

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

