Skip to content

Het werd eindelijk tijd dat de rollen werden omgedraaid en blanke mannen genomen werden door de zwarte mannen en als slaaf gehouden ter beschikking bleven van iedere zwarte man die maar zin had in een blanke reet.

juli 2, 2017

Tony gleed nu  dieper dan tevoren naar binnen om zijn argumenten met peniskracht bij te zetten en gleed vervolgens weer naar buiten en dat zou heel gemakkelijk gaan als mijn lusthol niet voortdurend wild samentrok om zijn harde mannenlul. Ik had jaren lang goed geoefend op mijn paarse dildo, dus ik wist heel goed hoe ik een lul met de spieren van de wanden van mijn lustgrot moest kneden en melken. De ko-kosmelk van Tony zou ik zijn hete ballen uitzuigen met mijn mannenkut, dat was een feit!

“Het wordt tijd om te geven wat je in huis hebt, white boy”, zei Tony dwingend. Er was er maar een de baas in bed en dat was Tony. Het was part of the deal. De man bepaalde wat er gebeurde in huis, buiten huis en in bed en ik had mij daar met genoegen bij nergelegd. Letterlijk en figuurlijk! Ik kreunde hartstochtelijk onder Tonys goed gedoseerde neukbewegingen.

Tony kneep nu gemeen hard in mijn tiettepels, die hij tusen zijn vingers heen en weer rolden alsof hij de afstemknop van een radio bediende. Van het nachtkastje pakte Tony twee tepelklemmen die er vervaarlijk uit zagen. Ze glommen meedogenloos koud in het schaarse licht.

Tony rukte mijn bustehouder met een beweging omlaag, het ragfijne stuk textiel scheurde en hing in flarden om mijn schouders en borsten, hij nam niet eens de moeite mij uit mijn bustehouder te helpen, laat maar hangen, dacht hij ongetwijfeld, niet lullen maar poetsen en pakte eerst de ene stijve tiettepel en toen de andere en zette er de klemmen stevig op.

Ik voelde het koude metaal in mijn gevoelige lustknoppen bijten en een heerlijke, opwindende, alles overkoepelende vlammende pijn schoot door mijn tiettepels, recht naar beneden door mijn lul en ballen naar mijn mannenkut. De tepelklemmen schuurden over de matras en veroorzaakten nog meer opwindende, onderdanige slavenpijn. Ik smeek je, meester…ik smeek je meester…oooohhhh, meester, meester, meer van hetzelfde”, schoot het door me heen. Tony stopte met neuken en bleef met zijn harde mannenlul diep geworteld in mijn mannenkut zitten.

“Vind je dat lekker, man?” plaagde hij.

Ik was buiten zinnen van lust en onverzadigbaar. Het was alsof al die tientallen ja-ren met mijn derde echtgenote in rook waren opgegaan nu ik voor het eerst voelde hoe het was om met je hele wezen geneukt te worden, om echte hete begeerte te voelen en een brandende lust te ondergaan, die geblust moest worden. Nu mijn hele wezen zich weer herinnerde hoe het was om genot te ondergaan en onderworpen te worden tot volkomen overgave, kwam mijn honger naar hete, onderdanige sex weer helemaal terug.

Terwijl Tony met zijn arm om mij heen onder mij voelde en mijn lul tergend lang-zaam aftrok om het moment van klaar komen zo lang mogelijk uit te stellen (dat is je goed recht, Tony, ik ben van jou, geef mijn lul een watjekou!) streelde ik als een heet, geil wijf vrijmoedig mijn eigen tiettepels, draaide ze om tot aan de pijngrens, speelde vrijuit met de Amerikaanse tepelklemmen die nog steeds mijn tietjes in be-dwang hielden, trok aan de klemmen en zag mijn tiettepels uitgerekt worden, zodat ze vrouwelijker en groter oogden dan ooit.

Ze zouden er van kunnen groeien en opbloeien, dacht ik bij mijzelf en dan zou ik net zulke grote tepels hebben als onverschillig welk wijf ook, ik zou met ze kunnen konkurreren, want ik was alles:man en vrouw.

Ik bezat een lul en een mannenkut, tieten en gevoelige tiettepels, die er voor geschapen waren om gepijnigd te worden door hem, mijn meester,Big Black Tony Macaroni, die meer met dit bijltje had gehakt.

Hij bereed me als een paard, zoals hij me al eens had geschreven, waarvan hij de teugels goed in handen hield. Ik had Tony al eens een  kaart gestuurd uit Amsterdam waar op een foto stond van een geketende, naakte, blanke man, die door een zwarte man met een prachtige stijve lul in bedwang werd gehouden. Voor mij het symbool van black power. Het werd eindelijk tijd dat de rollen werden omgedraaid en blanke mannen genomen werden door de zwarte mannen en als slaaf gehouden ter beschikking bleven van iedere zwarte man die maar zin had in een blanke reet.

 

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

