Skip to content

2011. Mail van ex-klasgenote Anneke Junge

juni 28, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Mijn kweekschooljaren. Verspilde jaren 1960-1966 (deel 12)

2011. Mail van ex-klasgenote Anneke Junge

Een paar dagen geleden trof ik via Google toevallig de naam van ex klasgenote Anneke Junge aan en stuurde haar een mailtje. In de tweede klas vertrok zij uit Heemstede met haar familie naar Rotterdam. Ik verloor haar uit het oog en was verder niet echt geïnteresseerd.
Dezelfde avond dat ik haar een mail stuurde kreeg ik een vriendelijke mail terug waarin ze mij vroeg om iets te vertellen over mijn bestaan. Ik mailde een paar dingen -niet alles- die ik had gedaan met de aantekening dat op Google genoeg over mij te vinden is om te voorkomen dat ik een hele waslijst aan activiteiten ging opnoemen. Ik ben nu eenmaal een bescheiden,verlegen, eenvoudige, ongeletterde kunstartiest zoals de oplettende lezer en -es al lang weten.
Ze vermeldde “diepe gesprekken” die ik met haar zou hebben gevoerd in…

View original post 696 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

