Skip to content

Uit het onderzoek is tevens naar voren gekomen dat de dader als dappere dodo met veel meer personen uit de S.M. wereld in contact is geweest met de bedoeling ook hen te vermoorden en te verorberen bij kaarslicht & klassieke muziek met S.M. vrienden

juni 26, 2017

Man verorbert  ‘slechts’  één partner!

28-07-03 | Ruim een half jaar geleden berichtte GaySite.nl dat de Duitse politie een homoseksuele man had opgepakt die zijn vriend zou hebben vermoord en opgegeten, mét diens toestemming. De 41 jaar oude verdachte vertelde de politie een video te hebben gemaakt van hoe hij de één jaar oudere man om bracht, in stukken sneed en gedeeltelijk nuttigde. De macabere geschiedenis begon met een advertentie op het internet. Beide mannen zouden een voorliefde hebben gehad voor verminking en kannibalisme. De politie heeft inmiddels het onderzoek naar de man afgerond en is tot een paar lugubere conclusies geko-men. Uit het onderzoek is naar voren gekomen dat de dader zijn nog levende maar vastgebonden partner van zijn genitaliën heeft ontdaan. Na zijn geslachtsdelen verorberd te hebben heeft hij het slachtoffer heel langzaam op geraffineerde wijze onder uren lange zware folteringen van het leven beroofd. Vervolgens heeft hij de man in stukken gesneden en ingevroren. In de weken na dit incident is minimaal twintig kilo van het slachtoffer verdwenen. Volgens de dader zelf heeft hij bijna dagelijks kleine porties ontdooid en met veel specerijen en kleine, gebakken aardappeltjes met een sausje opgegeten en aan eveneens bi- en homosexuele bezoekers uit de lokale SadoMasochistische en Fetisjistische Sien geserveerd als reet rug.
Uit het onderzoek is tevens naar voren gekomen dat de dader met veel meer personen uit de S.M. wereld in contact is geweest met de bedoeling ook hen te vermoorden en te verorberen met vrienden. Minimaal vier mannen zijn ingegaan op zijn uitnodiging in de advertentie op internet. Eén van de mannen zou de dader ook toestemming hebben gegeven om hem om te brengen en te dienen als voedsel. De 41-jarige Duitse dader verklaarde volgens het rapport dat hij dit heeft nagelaten.

“De man was te dik en te lelijk, dan is het vlees niet mals en ik houd nu eenmaal van goed doorbakken magere biefstuk zonder vet randen. Goed doorbakken! Er moet een korstje aan zitten!”, aldus de dader in het politierapport. Binnenkort zal de man voor een rechtbank in Berlijn terecht moeten staan voor zijn daden.

 

Reactie van Frank
28-07-2003 08:53
dit is werkelijk de ultieme sadomasochistische daad tussen twee mannen. Verder kan een oprecht S.M. koppel niet gaan! Respect voor de dader zowel als voor het slacht offer. Sjappoo!

 

Reactie van webboy

28-07-2003 10:36
he Frank, klootzak, laat jezelf nakijken man, doodstraf geven moeten zie die man en jou ook

 

Reactie van dj
29-07-2003 11:01
Gatverdegatverdamme.

Mag deze man de doodstraf krijgen? Opruimen zo’n vent. Wil de knop ook nog wel omhalen. Zat te kokhalzen voor mijn pc, toen ik dit las. mijn hele toetsenbord zit onder de kots. En Frank mogen we je daarna, met liefde de electrische stoel geven. Je bent echt niet goed bij je hoofd. Het geeft niemand het recht om dit te doen. Ik ben tegen de doodstraf, maar als ik dit lees, gauw weer invoeren. Ik zal de elec-trodes zelf aan je lul en ballen bevestigen en met genot horen hoe je kan jubelen en jodelen!

 

Reactie van NoName
29-07-2003 11:41
Reactie op Frank : Sorry hoor maar dit heeft niks maar dan ook niks met serieuze SM te maken… Ga eens zoeken op het internet op BDSM en ga maar eens lezen waar het hele SM spel om draait en als je het niet kan vinden zal ik je wwel eens onder handen nemen, hufter!

 

Reactie van DutchECK
29-07-2003 11:44
Fijn, dit had ik dus niet moeten lezen, die reactie van de al eerder wegens moord veroordeelde crimineel Frank. Ik was een boterhammetje aan het eten toen ik dit las. Met beenham en buikspek. Ik heb het weg gesmeten en meteen geen honger meer. Bah…

 

 

Reactie van
29-07-2003 05:23
ik denk dat die Frank dezelfde gestoorde psychopaat  is

 

Reactie van cantradious
30-07-2003 03:00
Voorgoed opsluiten die gore creep Frank! Dat is nou het recht op zelfbeschikking die de samenleving zich in dit geval mag toekennen. En Frank hierboven is echt gestoord. Hij kan wel iedereen willen op eten!  Rupsje nooit genoeg! Als dit in zijn ogen de ultieme sm-daad is, dan hou ik mijn hart vast voor de medemens in het algemeen. Ik zie (gelukkig) het hele verband met sm niet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

