Skip to content

En wie het laatst lacht zoals Fred van der Wal, ja, die lacht het best

juni 25, 2017

rikus 26-06-2010 13:27
@François 26-06-2010 12:56
Goed, ik kwam dus wel regelmatig op je weblog een kijkje nemen en ook vaak een
klik op groen geven, ook al zie ik vaak de echte details niet waar het om gaat.
En ik verlaag mij er niet om in de reactie ruimte het oordeel van anderen te
delen omdat ik ze niet zie van anderen te gaan delen. Ik probeer er dan een
kleuren filter over te leggen. Of ik maak het negatief in verschillende kleuren.
Soms geeft dat een heel mooi effect.
Ik fotografeerde vroeger heel erg veel. Er staat hier nog een koffertje met mijn
oude Hasselblad met een keur aan lenzen. Een volledige kleuren doka.
In de hoop dat ooit een van mijn nakomelingen het oude vak als hobby op zal
pakken.
Misschien snap je nu waarom juist de foto logs mij aanspreken.
Zelf moet ik digitaal en heb daar een aardig cameraatje voor. Van de 10 platjes
die ik schiet zit er meestal wel een goed bij en…ik krijg ook hierin een
steeds betere techniek
rikus 26-06-2010 13:31
@Roberto la Verita 26-06-2010 13:23
Mensen stempelen graag en plaatsen mens e graag in vakjes. Vooral de moderators
hebben daar een handje van hier.
maar goed wij hebben ene goed tijd gehad
Roberto la Verita 26-06-2010 13:44
@ Rikus,
Ja dat is zo,maar ik heb jou mijn e-mail adres gegeven omdat ik verwacht dat als
ik te ver zou gaan
ik van jou een mail zou krijgen met”effe Dimme”
Maar mischien komt alles weer goed met jou,ze zijn te ver gegaan met jou,vind ik
Maar het mooie van jou is Rikus,jij maakte geen verschil tussen ingelogd of niet
ingelogd,en de politieke kleur maakte ook niets uit bij jou,en dat zouden meer
mensen moeten doen op dit weblog
Roberto
François 26-06-2010 14:12
Nog even voor de goede orde. Het maakt me helemaal niets uit of de mensen al dan
niet ingelogd zijn maar er is hier bij het VK-blog een hele discussie
dienaangaande over geweest en daar verwees ik even vrolijk naar.
Om ongewenste individuen van je blog te weren is het misschien beter om alleen
ingelogde reacties toe te staan zodat een eventuele ban ook meer effect heeft
maar ik ben er niet meer zo bij betrokken dus men doet maar 😉
fred van der wal 26-06-2010 15:15
Roberto
ik zal een andere IP tracker even bekijken
fred van der wal 26-06-2010 15:16
Rikus
dank voor je inzet
fred van der wal 26-06-2010 15:18
Francois
Ik ga gauw weer even de zon in
het is hier mooi weer
Roberto la Verita 26-06-2010 15:29
@ fred van der wal 26-06-2010 15:15
Ja,das goed fred,je zal zien dat ik gelijk heb,ik heb geen reden te liegen,mijn
fictieve achternaam weet je wel.
Maar ga je zonnen? ook goed ik dacht mischien kunnen we een leuke babbel hebben
over de Rock & Roll tijd / Muziek!!!
Ik ga toch ook 15:50 voetballen kijken.
Roberto
Roberto la Verita 26-06-2010 15:39
PS

@ Fred,
Fred ook een reden dat ik niet inlog ,is dat je je e-mail adres moet ingeven,en
ik heb er geentrek in om vele mails na te kijken en te beantwoorden.
zoals bij jou van “stuur fred van der wal een bericht”
Als het nodig zou zijn dan zal ik je gewoon een bericht sturen,en heb je tevens
mijn e-mail adres.
Roberto
fred van der wal 26-06-2010 15:42
Goed idee Roberto
we spreken elkaar nog
fred van der wal 26-06-2010 15:43
Roberto
je kunt toch altijd een gefingeerd email adres invoeren? Of een proxy gebruiken?

Roberto la Verita 26-06-2010 15:44
OK Fred
tot z’n 18:00
Roberto
fred van der wal 26-06-2010 15:46
@Francois
Om ongewenste individuen van je blog te weren is het misschien beter om alleen
ingelogde reacties toe te staan zodat een eventuele ban ook meer effect heeft
maar ik ben er niet meer zo bij betrokken dus men doet maar 😉

Zo denk ik er ook over en kreeg onlangs nog een Friese meneer die zich heel
ethisch wenst op te stellen en overloopt van moraal, die categorie is dus de
ergste, die beledigingen gingen spuien via een proxyserver.
En hij maar denken dat ik zoiets niet door heb, de grapjurk met zijn
paaltjeshoofd en ogen die te dicht bij elkaar in zijn Friese kop staan. Dat
zeilt beter op die platbodems!
En maar beweren dat mijn curriculum vitae niet klopt, maar op een vraag om met
concrete feiten aan te komen zetten stond die meneer met zijn mond vol tanden en
blijken zijn op en aanmerkingen slagen in de lucht.
En wie het laatst lacht zoals Fred van der Wal, ja, die lacht het best.
Hij had ” wel vier karate lessen” gehad en was toen als witte band al beter dan
zijn leraar, een tweede dan. Je houdt het toch niet voor mogelijk zulk een
grootspraak, daar moet je voor van Friese origine zijn!
Hij sparde zeker met zijn kleine zusje waar hij de beuk in gooide.
Toen ik de naam van zijn karate leraar vroeg kon hij er even niet op komen.
Begrijpelijk; na vier lessen was de hobby over!
Van de 20 beginners bij de karateschool van Hendry Thamrin bleven er slechts een
paar over die eerste kyu werden na jaren inspanning.
fred van der wal 26-06-2010 15:59
Roberto
I’ll be there!
Isis Nedloni 26-06-2010 15:59
Hallo my dear….
Hallo lieve beest….

 

Hier is ik weer…
Vanuit een tropisch landje
dat lamgelegd door de zon
effe geheel in korte broekjes
op mn eige strandje

je lang lang toe wuif
en warme zonnen zoenen werp

zo lief
de foto
van parfumerie Isis
die natuurlijk meteen
in het schootpoezen collectie
magazijn
gaat schitteren

Dag mn lieve lief

en please
laat je niet uitlokken door
virtuele vandalen
die met schreeuwende schalen
nare dingen gooien
zonder gewetensplooien

wij maken een grote pan
en gooien met gemak
de mensen in de drap
en koken ze op

hop hop hop

hier ben ik weer

terug van weggeweest
en hadden wij
steeds
contactlijnen feest

dag mn lief

dag lieve lief

 

tot straksxxxxxx
XXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXX
XXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXX

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

