Skip to content

VAN DER WAL, JE MOET ALLE BAGGER DIE JE IN DE DUISTERSTE SPELONKEN VAN JE TROEBELE GEEST KUNT VERZAMELEN BOVEN OP MIJN KOP UIT SCHIJTEN

juni 22, 2017

Fredvanderwal's Weblog

VAN DER WAL, JE MOET ALLE BAGGER DIE JE IN DE DUISTERSTE SPELONKEN VAN JE TROEBELE GEEST KUNT VERZAMELEN BOVEN OP MIJN KOP UIT SCHIJTEN

Huub Mous :

Weet je wat jij moet doen, Van der Wal, je moet alle bagger die je in de duisterste spelonken van je troebele geest kunt verzamelen boven op mijn kop uit schijten, daar zijn ze dol op hier in Fryslân! Je hebt ooit een club van gefrustreerde kunstenaars opgericht, daarmee was je je tijd ver vooruit.

Gooi al die stront er in één keer uit!

Verzin het ergste wat je bedenken kunt, kom klaar, ruk je af en kots al je verzuur-de braaksel op mijn kruin! Je zult er wèl bij varen …en ik ook! Overmorgen word je breeduit geciteerd in de Leeuwarder Courant.

Die pissenbedden daar krijgen een natte broek van jouw verrotte kots-uitlatingen. Ze lusten er wel pap van!

Die ‘Zielepiet…

View original post 434 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

