Skip to content

FRED VAN DER WAL OP PAGINA WEBSITE ROB SCHOLTE MUSEUM

juni 22, 2017

Fredvanderwal's Weblog

REPRODUCERENrob s fred van der walEN HET INTERESSEERT MIJ MEER OP DE WEBSITE VAN ROB SCHOLTE TE VERSCHIJNEN DAN TEMIDDEN VAN DIE LULLIGE POTJES EN PANNETJES SCHILDERS ROND DE STIJL GEREFORMEERDE MILJONAIR OP KLOMPEN HENK HELMANTEL EN ZIJN COMPANEN, DE JA-KNIKKERS, HIELENLIKKERS EN MINKUKEL-MEELOPERTJES, DIE MIJN WERK EN PERSOON SINDS 1978 BOYCOTTEN TOEN IK UIT AMSTERDAM VERTROK NAAR HET NOORDEN. ALS IK HET WERK VAN DIE GEREFORMEERDE NOORDELIJKE KU(NS)SCHILDERS AANSCHOUW MET MIJN MEEDOGENLOZE, MEESTERLIJKE KUNSTENAARS ARENDSOOG KRIJG IK BRAAKNEIGINGEN. HET IS ZUM KOTZEN. VOOR MIJ KUNNEN ZE ALLEMAAL OP EEN BETONPLAAT NAAKT WORDEN GEBOEID EN AFGEZONKEN IN DE INDISCHE OCEAAN OM OP DE BODEM VAN DE ZEE HET VERKEER VAN DE SCHOLEN VOORBIJTREKKENDE VISSEN TE REGELEN!

31

View original post

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

