Skip to content

De buren spreken er schande van;de wasmasjiene draait hier over uren en de droog trommel staat net als ik de hele dag witgloeiend te bonken en te ratelen!

juni 20, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Natuurlijk weet zijn sekjuweel saaie wederhelft van niks,naks,notting (zijn lul die smaakt naar bok king.Echt iets voor de vis liefhebber!Ik zou haar het liefst  uitlenen voor een onsje seksjuwelen bijscholing, want hij lust wel pap van andermans kut!!) zoals het ook hoort vandaag de dag in gristullukke kringen en in S.M. travestie land!! Je moet als wereldse man toch wat vandaag de dag om aan je gerief te komen. Misschien is het ook wat voor jou om eens stevig bij je klootjes te worden gepakt door een lid van de eigen of andere kunne! Er is weinig verschil of je nou met een man of een vrouw in bed ligt. Vertel mijn wat! Het leven is toch één en al  klaar komen? Een gat is een gat en daarmee zijn we uitgeluld! Mannen of vrouwen? Ik ben niet kieskeurig! Ik heb veel intense,hartstochtelijke  verhoudingen gehad met mannen en met vrouwen…

View original post 498 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

