Skip to content

In 1969 ben ik met de Amerikaanse kunsthandelaar/ex-paracommando Michael Podulke één keer in het D’ 66 cafee geweest. Daar zaten studentikoze tiepes met reutelende toffee tabakpijpen te raaskallen over “ een andere politiek”

juni 17, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Creativiteits propagandisten zeggen dat de ware creativiteit na het stemmen op een linkse partij, plus de bevrijding van de vrouw gekoppeld aan baas in eigen buik gedachten vanzelf uit het ondernavelse opborrelt?

Dat is een ongeloofwaardige vooronderstelling. Als ik die sympatieke juffrouw van groen links zie… dat mens kan beter kleuterjuf worden in een kinderopvang, dan verricht ze nog enig nuttig werk. Die vrouwtjes van politiek links zijn stuk voor stuk kaboutervrouwtjes en van rechts troele wappers. Alles in miniatuur. En uit die steeds lelijker worden fanatieke Ozewiezewoze van der Laan van D’66 met haar verbeten kop kan nog een prima toilet-juffouw groeien. Ze is voorzitster van een partij voor luchtfietsers met droomkastelen. Als ik haar aanschouw word ik nog liever homosuweel, dan heb ik heel wat meer lol. In 1969 ben ik met de Amerikaanse kunsthandelaar/ex-paracommando Michael Podulke één keer in het D’ 66 cafee geweest. Daar zaten studentikoze…

View original post 936 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

