Skip to content

IK HAD NOG EEN AARDIG FLESJE SAINT EMILION UIT 1961 IN MIJN WIJNKELDER LIGGEN & DAAR ZEI IK TEGEN: GA JE WEG OF IK NEEM JE WEG!

juni 17, 2017

Fredvanderwal's Weblog

dscf1678-saint-800

VANWEGE DE AUTHENTICITEIT HEB IK HET STOF ER NIET VAN AF GEVEEGD WANT WIE WAT BEWAART DIE HEEFT WAT EN KRIJGEN IS DE KUNST. HET IS DUS EEN SAINT EMILION FRANC BEAU MAZERAT IRÈNE VANGUARD EN DAT SOORT FLESSEN BRENGT GAUW EEN 80 EURO OF MEER OP ALS JE ‘MOP DE VEILING GOOIT. VOORLOPIG KLOK IK HET DUS MAAR NIET OP. NOG EVEN LATEN LIGGEN TOT DE PRIJS DE PAN UIT SWINGT…IK HAD OOIT EENS -VIJFTIEN JAAR GELEDEN OF ZO- EEN LINKS DRAAIENDE MELKZURE HASJ DOORROOKTE ECO-ANARCHISTISCHFEMINISTISCHTROTZKISTISCHLENINISTISCECOLOGISCHHEFEMINISTISCHE DAME OP BEZOEK EN OPENDE TER VERHOGING VAN DE FEESTVREUGDE EEN MOOIE BORDEAUX UIT 1964 OM EEN PUNT AAN TE ZUIGEN EN JE BEFSNOR BIJ AF TE LIKKEN, MAAR HET WAS WEER EENS VERLOREN MOEITE, DE STEVIG DOORROOKTE DAME WIST HET VERSCHIL NIET TUSSEN EEN FLES ROOIE SLOBBER VAN 1,95 DE LITER IN EEN KARTONNEN PAK  VAN DE KRUIDENIER OP DE HOEK EN…

View original post 65 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

