Skip to content

FRED VAN DER WAL ZEGT: JE SCHILDERT EN SCHRIJFT OF JE HEBT VRIENDEN.

juni 17, 2017

Fredvanderwal's Weblog

portret 800portret b 800

WIJ ZIEN HIER OP DE AFBEELDING DE GEDEELTELIJKE LIJNTEKENING EN EEN GEDEELTELIJK EERSTE LAAG IN OLIEVERF.

HET OORSPRONKELIJKE SCHILDERIJ IS ÉÉN VAN 7 UIT MIJN HUIS GESTO-LEN SCHILDERIJEN, DOOR IEMAND DIE IK VERTROUWDE. TEVENS HEEFT DEZE PERSOON AFGELOPEN ZOMER GETRACHT MIJN HUIS BINNEN TE DRINGEN EN KWAM NIET VERDER DAN DE GARAGE MET EEN GELEENDE SLEUTEL. DE SLEUTEL VAN DE DEUR VAN DE VERBOUWDE GARAGE NAAR HET WOONHUIS BLEEK NIET PASSEND DUS IK BEN BEHOED VOOR VERDERE DIEFSTALLEN. UIT WRAAK WERDEN DE GARAGE DEUREN OPEN GEZET IN MIJN AFWEZIGHEID OM EEN INBRAAK UIT TE LOKKEN. DANKZIJ DE BETROUWBARE LEEUWARDER LEX DIE HET VOORVAL OPMERKTE EN ZO NU EN DAN ONS HUIS IN DE GATEN HIELD IS ERGER VOORKOMEN.

EEN EERSTE LAAG IN OLIEVERF ZEGT NIETS OVER HET UITEINDELIJKE RESULTAAT. ER KAN EN ZAL NOG VEEL VERANDEREN.

HET WERK VAN FRED VAN DER WAL IS NIET COMMERCIEEL EN DE KUNSTENAAR…

View original post 82 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

