Skip to content

In 1965 raakte Fred van der Wal in een geweldige krisis, die zijn opvattingen over de schijnheiligheid van gereformeerden en evangeliesen voor goed heeft getekend (deel 9)

juni 9, 2017

Fredvanderwal's Weblog

zijnU had op een gegeven ogenblik zo genoeg van het grillige gedrag van Els D. dat U met Frieda ,een andere vriendin van U,naar bovengenoemd toneelstuk ging en na afloop met haar mee naar haar flat in Beverwijk en daar de nacht doorbracht in woordeloze eensgezindheid in haar bed.

Ja,die Frieda was meer een doe- dan een denk tiepe. Het een vloeide trouwens uit het ander voort.Ze was gewoon bloedgeil.Als je met iemand uit eten gaat of naar een festiviteit raak je vanzelf sprekend in haar bed verzeild,dat is onderdehand wel be kend.Eten en neuken schijnen volgens het meren deel van de  mensheid in elkaars verlengde te lig gen,maar niet volgens mij!Ik heb geen enkel ver wachtingspatroon in deze!Als ik Henriët I. uitnodig om mee uit eten te gaan blijft het daarbij!Hier heb ik niets meer aan toe te voe­gen.Ik had er geen enkele moeite mee om met Frieda mee…

View original post 359 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

