Skip to content

Uitgevers durven mijn werk niet aan, om verschillende redenen. Ik ben nu eenmaal een genie…

mei 27, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Uitgevers durven mijn werk niet aan, om verschillende redenen. Ik ben nu eenmaal een genie…

juni 16, 2015
Uitgevers durven mijn werk niet aan, om verschillende redenen. Personeel wilde niet, ze waren bang voor negatieve publiciteit, ze vonden het moreel verwerpelijk en dachten dat ik bij het minste of geringste de brandende kachel en de computers uit de muur zou rukken en van drie hoog naar beneden over het balkon zou kwakken op het hoofd van een onschuldige voorbijganger. Ik ben kort na mijn twintigste 1962 met het schrijven begonnen. Eerst voor mezelf, om de gebeurtenissen te vast te leggen, later, veel later, na mijn AOW om er een boek van te maken.
Waarom wil iemand een boek schrijven?
“Je bent schrijver of je bent het niet. Hoe schilder, hoe wilder! En ik schrijf over mijn leven, over wat ik heb meegemaakt. Dat heb ik altijd gedaan. Puur geldingsdrang. Ik…

View original post 912 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

