Skip to content

SCHRIJVERSBLOKKADE (DEEL 3)

mei 27, 2017

Fred van der Wal

Nou ben ik ook zo?n zes jaar, van mijn drientwintigste tot mijn negenentwintigste ziek geweest, zwaar manisch depressief, zelfmoordpoging na zelfmoordpoging tijdens depressieve periodes, maar als ik dan in een manie zat dan klom ik langs de buitenkant in de kerktoren van Meppel met een pot gluton en een pak kranten om in mijn paranowiede wanen de horizon aan de hemel vast te plakken en dan stond dominee Dingemanse uit Meppel en de kleine luyden van hele SOW kerkeraad onder lei ding van de gezette Mevrouw Kneuterdom met haar dikke gereformeerde drankkop, als zang leidster van het jeugd kerkkoor ?De kwelnootjes? beneden te razen, te tieren en te vloeken dat ik onmiddellijk naar beneden moest komen, een half uur voor de eerste zondagochtenddienst vlogen de godverdommesen je al om de oren, maar ik verdomde het om af te dalen en dan kwam de brand weer me voor de zoveelste keer…

View original post 4.494 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

