Skip to content

SCHRIJVERSBLOKKADE (DEEL 2)

mei 27, 2017

Fred van der Wal

De lezers die ik heb zijn de echte lezers, de laatsten der Mohikanen, die denken , voelen , leven zo als ik, daar kan ik mee lezen en schrijven, dat weet ik uit de brieven die ik krijg. Ik ben eigenlijk een cultfiguur. Zoiets als Ian Curtiss, de zanger van Joy Division, die zo?n lol in het leven had dat hij zich heeft opgehangen. Toen ik vier was bracht ik al hele odes aan mijn moeder in vijfvoetige jamben als ze aan de was was. Ik heb nu eenmaal een absoluut gevoel voor klank en ritme. Ik debuteerde in Biemolds Belang, de plaatselijke buurtkrant van Biemold, waar ik vandaan kom. Je moet ergens be ginnen. Een dorp van zeshonderd inwoners. Net zoiets als Haule waar ze pas geleden die horeca man hebben vermoord.
?Artikelen over het midwinter blazen in Drenthe, schreef ik. Nou, ja, nu vind ik het Drenthe, kut…

View original post 4.608 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

