Skip to content

DUTCH ART CONSULTANTS VINDEN MIJ EEN BOEF& EEN STOUTE JONGEN

mei 27, 2017

Fred van der Wal

DUTCH ART CONSULTANTS, OM EENS EEN GOED NEDERLANDSCH WOORD TE GEBRUIKEN VINDEN MIJ EEN BOEF , EEN STOUTE JONGEN , EEN LUL , EEN BEROEPS KWERULANT, EEN SCHOFT, EEN KLOOT ZAK EN STAATSVIJAND NUMERO UNO IN KUNSTENAARSLAND ! ZO MAG IK HET HOREN ! DAT HOUDEN WIJ ER IN !

Het is wel altijd zo geweest dat eerst Fred van der Wal bij de finish aan komt, dan een kilometer niks, naks, notting, mijn lul die smaakt naar bokking EN DAT HET DAN ALWEER IK, FRED VAN DER WAL was dat voor mij de klok sloeg en in zijn ongebreidelde gebeier sloeg het uurwerk van de vinger aan de pols van het tijdsgewricht op nerveuze wijze menige slag over en sloeg tientallen malen als om vijf voor twaalf (symbolisch!!!) mijn naam genoemd werd in de softe pluche kunstkring en der modieuze gesubsideerde staatskunstenaars.
Een kunstorganisator uit het zuiden des lands…

View original post 3.148 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

