Skip to content

Eén werd stapelgek en ik werd kunstschilder/auteur. Volgens mijn klas genoten waren het gekkengesticht en het kunstenaarschap overigens synoniemen, zo vernam ik tijdens een reünie in 1996

mei 26, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Vooralsnog wist ik als als onbevlekte tiener wel min of meer uit de handboeken “Het volmaakte huwelijk” en “Het Kinsey Rapport” wat ik met Alice moest beginnen in en rond het bed. Al enige jaren was ik een ijverige student van al of niet beknopte sexuologische werken en naturistenbladen als “Zonnevrienden” en “Svenska Flickor”.

Ik dacht eerst nog dat de vertaling “Zweedse Flikkers” was, maar dat was niet waarschijnlijk want er stonden allemaal blonde Mädel met toote tieten in en een forse vooruitstekende pruimedant.  Er waaide een frisse wind door het muffe Holland in de silver sixties, maar wij moeten niet overdrijven. De vrijheden werden in de muffe achter kamers vol loodzware crapauds met antimakassars bevochten met zwaar kaliber munitie van uitingen van eigentijdse kunst en kultuur. Popmuziek, literatuur, film, soft drugs en seksjuwelen seksperimenten.

De hand aan de ploeg dus geslagen en voren trekken in maagdelijk landschap. De cultus…

View original post 742 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

