Skip to content

Ze denken zeker dat ik van de bruinwerkerij ben

mei 25, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Ik douche niet al te vaak, hooguit een keer in de zes weken om water uit te
sparen ten behoeve van de derde wereld, scheelt ook weer een slok op een borrel, kun je nog stinken, stink dan mee, spuit plaats vervangend Chanel Egoiste op alle zeven heilige plaatsen van mijn lichaam en ik ben weer het mannetje, kleed mij snel aan, slobber een bak melk met corn flakes naar binnen, er over heen twee eet lepels gistvlokken voor de darm florale doorstroming, laat een forse boer schallen door de eet keuken, de katten krijgen van schrik een dikke staart, ik ook, kan nog net braakneiging en onder drukken als ik in de spiegel kijk, boor met een paar wattenstaafjes de oorboter uit mijn gehoorgang om scherper te kunnen horen als de baas commandos blaft, bekijk de roestbruine miniatuur rots blokken die ik uit mijn oren haal, heb een foto…

View original post 1.542 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

