Skip to content

Risikovol leven! Gotsammetruttenbollen! Waar hebben we het eigenlijk over in deze rubriek?

mei 25, 2017

Fred van der Wal

Hoe ik er gekomen ben mag Godt weten en hoe ik er weer weg gegaan ben is me ook niet duidelijk. Het zal wel nooit opgehelderd worden. Tegenstijdige berichten bereikten ons jaren later via diverse kanalen.
In Ierland trof de Engelse geheime politie mijn donker groene bestelwagen met het in gouden krul letters duidelijk leesbare opschrift “Poison Ivy” aan, midden op een dood lopende weg overdwars geparkeerd, vlak bij het huis van de weduwe Clary Mastenbroek, die nog steeds zo ontzettend op Leonor Fini heur werken gelijkende schilderijen maakt waar U mij verder niet van hoort, terwijl ik als bestuurder, die zoals bekend al lang geen rijbewijs meer heeft na de definitieve ontzegging na mijn veroordeling voor het met mijn Mercedes sport auto onder invloed van alcohol dood rijden van een blonde Heemsteedse leuke meid met een mooie toekomst in het verleden voor de boeg, een uiterst verwarde indruk maakte…

View original post 3.479 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

