Skip to content

MIJN ENIGE EN WARE VRIEND HIER OP AARDE IS FISHERMANS FRIEND

mei 25, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL (50):”MIJN ENIGE EN WARE VRIEND HIER OP AARDE IS FISHERMANS FRIEND, UIT DAT METALEN, OUDERWETSE DOOSJE VOL SCHERPE ZUIGDROPJES. ZELFS DIE STOMME GETUIGEN VAN WELEER BIJTEN OP DE TONG, DUS LATEN WE OVER MIJN ARTISTIEKE VIJANDEN MAAR LIEVER HELEMAAL ZWIJGEN. EN PASTUNETTE IS NAAST DE GROTE SUPERZOENVIS EEN ECHTE VRIENDIN, WANT WIE PAST U BETER?”

“Vrienden en vriendinnen uit de artistieke sien,” zegt Fred van der Wal bitter : “Persoonlijk heb ik d’r ten diepste vierkant schijt aan, want ik weet waarachtig wel wie ik ben en waar ik naar toe ga als ik de tram pak bij gebrek aan beter en aan een geldig rijbewijs, omdat ik te besodommieterd ben om rijlessen te nemen als anti held, anders kun je absoluut geen anti held meer spelen.
En waar gaat de rit dan naar toe op het achterbalkon, meneer van der Wal?
Naar de afgesloten muziektent…

View original post 1.078 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

