Skip to content

MIJN BINNENKAMER IS ZO KOUD ALS DE GRAFKAMER VAN TOET ANKH AMON. U BENT UITERAARD VAN HARTE WELKOM!

mei 25, 2017

Fred van der Wal

MIJN BINNENKAMER IS ZO KOUD ALS DE GRAFKAMER VAN TOET ANKH AMON. U BENT UITERAARD VAN HARTE WELKOM, DOCH AAN CONDOLEREN DOEN WIJ VANDAAG TOEVALLIG EVEN NIET EN DIE GRAF TAKKEN GOOI IK WEL WEG ACHTER DE CONIFEREN ALS U NET NIET OPKIJKT VAN UW KOPJE OPROT KOFFIE EN DE DROGE WITTE BOTERHAM MET HAM DIE OP VERBRAND PLESTIK LIJKT, DAT IS ALLE MAAL WAT SYMPATIEKER, WANT WIE BEN IK OM U MET AL UW GOEDE BEDOELINGEN TE SCHOFFE REN? BLOEMEN HOUDEN VAN MENSEN. FRED VAN DER WAL VAN HET OVERGROTE MERENDEEL NIET, MAAR ER ZIJN ZULKE PREGNANTE UITZONDERINGEN, DIE IK MET NAME WIL NOEMEN, DAN DENK IK ALWEER AAN ISIS N. ZUKKE STUK ?NET ZOALS IK TOCH WIL REFEREREN AAN DIE BLONDE DICH TERES MET DAT UITDRUKKINGSLOZE GEZICHT, DIE VOOR WIE ZIJ LIEF HAD WILDE HEET WORDEN, PARDON, WILDE HETEN, TENMINSTE IN THE SILVER SIXTIES TOEN IEDEREEN VAN RED…

View original post 3.424 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

