Skip to content

"Mannen zijn trekzakken en vrouwen duwdozen! "

mei 25, 2017

Fred van der Wal

OP DE SAAIE SCHOOLAVONDEN VAN DE DA COSTAKWEEKSCHOOL KWAM IK IN THE SILVER SIXTIES AANZETTEN MET DE LEKKERSTE LELLEBELLEN, DOORGEWINTERDE DELLEN, AANMINNIGE AMATEUR HOEREN EN HEERLIJKE, SLETTERIGE SLOERIES MET GEBLANKETTE LIK ME EN PAK ME KOPPEN, STRAK KE ROKJES, SENSUELE LINGERIE?MAAR DAT ZAG JE AAN DE BUITENKANT NATUURLIJK NIET, DAT WAS VOOR DE AFTER DINNER PARTY EN TEA FOR TWO. IK HOUD NIET VAN IN GETOGEN, ZEDIGE, BEKROM PEN VROUWEN MET DE BEKENDE MARIA KOEKIESBLIK IN DE SCHULDELOZE OGEN EN HOOG GESLO TEN BLOESJES. IK HOUD VAN WILDE, AVONTUURLIJKE VROUWEN, DIE GEEN SEKSJUWELEN ZEE TE HOOG GAAN, DIE DE GENEUGTEN VAN DE EIGEN SEXE KENNEN EN AD ULTIMO EN IN EXTENSO HEB BEN GEXPLOREERD, OVERSEXTE DIEPZEEDUIKSTERS EN EROTOMANE KOSMONAUTEN IN HET MODERNE RUIMTEPAK VAN DE SM MEESTERESSEN MET DILDOS, ZWEPEN EN RIEMEN ALS WAPENS . DIT GAAT VER!

De kunstenaar (zijn opvoeders verboden hem naar de kunstakademie te gaan), bezocht…

View original post 3.072 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

