Skip to content

mail van fred van der wal oct. 2007 aan klaverblad

mei 25, 2017

Fred van der Wal

Beste Klaverblad,
Laat ze maar lekker dreigen, daar komt toch nooit iets van terecht, dat is allemaal grootspraak van halluvve gestoorden, gefrustreerden, psychologiatrische gevallen, minkukels, miesjmachers, mallo ten en maatschappelijke mislukkelingen en omdat ze half gestoord zijn is het machteloze intimidatie politiek. Ik heb ook al heel wat bedreigingen gehad in de loop van de tijd, onlangs nog op een weblog van Renzo, die de meest schandalige reacties overigens heeft gewist als gewetensvolle journalist ; er komt trouwens nooit iets van uit van wat ze beweren, die dappere dreigloggers! Ik lach er om en ze komen maar op! Acties om me van weblogs te verwijderen door kunstartiesten, “aangifte bij de polities” van enkele griffermeerde kunstschildertjes uit de Bible Belt en n uit Den Haag, een kunstknakker waar ik nog nooit van gehoord zou me aangeven bij de afdeling Cyber Crime. Nooit van gehoord. Zeker iets uit een saai juns fiksjun…

View original post 153 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

