Skip to content

ik eiste dat bij het diner in een hotel de bemoste pet af werd gezet en eveneens aan tafel in mijn eigen huis, nou, dat beviel meneer niet, dat was fascisme en een uiting van gebrek aan respect voor de arbeidende klasse en dat wij ons zeker te goed voelden voor een eenvoudige timmerman in een reïntegratie project van het UWV, enz.

mei 25, 2017

fred v. d. wallemans 01-08-2010 23:23

Ik had hier drie dagen lang een kennis op bezoek die in huis zijn petje op wilde houden tijdens het diner, die meneer is al 41 jaar, gedraagt zich als tatoeage aap onbehouwen en puberaal, hokt helaas samen met iemand een buitenhuwelijks seksjuweel los verband, en ik eiste dat bij het diner in een hotel de bemoste pet af werd gezet en eveneens aan tafel in mijn eigen huis, nou, dat beviel meneer niet, dat was fascisme en een uiting van gebrek aan respect voor de arbeidende klasse en dat wij ons zeker te goed voelden voor een eenvoudige timmerman in een reïntegratie project van het UWV, enz. waarop hij een vechthouding aan nam. Uiteraard heb ik verzocht of beiden het pand wilden verlaten en wel onmiddellijk en niet meer terug komen alvorens zij manieren hadden geleerd.

Mijn echtgenote werd daarop uitgemaakt voor Kutwijf en ik uiteraard voor klootzak en hondenlul, het tweetal vertrok met uit het auto raampje schreeuwend Fuck You en het opsteken van de middelvinger.

In elk geval bevestigde het weer mijn vooroordeel tegen de Vaderlandse arbeidende klasse die met vuur verdedigd wordt door de pvda en aanverwante linkse organisaties

 

fred v. d. wallemans 01-08-2010 23:26

Trekmoment

Druipers onder mekaar

met op hun l*l een bloedbaar

maar dat kwam doordat het trekmoment te lang had geduurd

en het vel er voorgoed af was geschuurd

dat heeft langer dan een kwartiertje geduurd

en nu heb ik maar een houten k*t gehuurd

toch ben ik niet de geilste uit de buurt

want uit mijn eeuwenoude knuppel

pers ik met moeite nog een laatste druppel

Verban deze gebruiker (81.51.181.219)    Verwijder deze reactie

LaReinaWilleke 02-08-2010 17:47

Hai Fred,

 

Een pet aan tafel nee dat pik ik ook niet.

Gastvrijheid moet wel gerespecteerd worden vind ik.

 

Met Liefdelijke groet van natuurlijk LaReina

 

fred v. d. wal 02-08-2010 19:08

Hai Lareina

Ik eiste het niet eens, maar vroeg voorzichtig of hij misschien aan tafel zijn pet voortaan af wilde zetten aan het meisje waar hij mee was die me toch een grote scheur gaf, ik was gek, moest in therapie, ze had het altijd al gezegd en ik was een klootzak en had zelf geen manieren om zoiets te vragen want haar vriendje was gewend zijn pet altijd op te houden al zou hij bij de koningin zijn;

In het hotel waar we de vorige avond aten ter gelegenheid van zijn verjaardag op onze kosten, hield meneer ook zijn pet op, wat er geserveerd werd zei hij op “Dat lus ik nie” en draaide zich half om aan tafel zodat we tegen meneer zijn rug aan keken.

Wat lust je dan? vroeg ik geduldig

Petat, berenklauw, frikandellen en kroketten. Er moet een korstje aan zitten.

Dat hebben ze hier niet

Dan gaan ik wel naar een otomatiek; Ik eet alleen warm en het moet gebakken zijn. Waar is hier een otomatiek?

Die hebben we niet in Donzy, zei ik koeltjes

Er is om deze tijd alleen uitgebreide salades naar keuze hier in het hotel. De wijn een goede, rode Giennois

Dat lus ik nie, was weer zijn antwoord.

We bestelden voor hem speciaal ratatouille.

Het werd binnen tien minuten geserveerd.

Hoef ik niet. Ik zit al vol! zei hij bot.

Ik zat me constant te ergeren aan zijn gedrag en de pet die hij op hield. Voor Fransen is dat beledigend. De andere gasten keken even wat bevreemd in zijn richting, vooral toen hij uit protest achterste voren op zijn stoel ging zitten.

Thuis gekomen ging hij languit op onze bank liggen met een zak chips en begon te vreten.

De volgende ochtend vroeg ik aan de jongedame die bij hem was of ze hem wilde vragen zijn pet af te zetten bij het eten.

Mijn echtgenote ging het hem vragen omdat de jongedame weigerde op ons verzoek in te gaan.

“Dan gaan ik meteen weg, klootzak! Als ik een pet op wil hou ik een pet op en ik heb schijt aan wat jullie vinden!”

Het was mij genoeg. Er uit! Hier in huis gebeurt de dingen zoals wij dat willen. Jullie zijn hier gasten; Niets meer! En kom terug als je manieren hebt geleerd!

Vloekend en scheldend verdween het stel in de auto waar mijn echtgenote de helft van betaald heeft als gift en de andere helft geleend.

We hebben besloten dat hij in elk egval nooit meer ons huis binnen mag en dat zij eerst excuses aan biedet voor haar gedrag en dan zien we wel verder.

Het is niet het eerste conflicht met ons dat het stelletje heeft uitgelokt.

Verban deze gebruiker (81.51.49.190)    Verwijder deze reactie

LaReinaWilleke 03-08-2010 07:42

Goedenmorgen lieve Fred, knufxx

 

Wat een toestand zeg.

Ondankbaarheid spuugt ervanaf.

Asociaal gedrag ten dage.

Niet meer normaal kunnen doen in gezeldschap.

” schoonzoon” ik ken ze de types

 

Dan is het ontvangen van gasten niet zo leuk meer.

 

Ik heb er geen last van!

Al mijn kleinkinderen zijn Welkom, maar de moeders/vaders!!! niet meer.

Deur gesloten voorgoed, teveel was er gebeurdt.

 

De zon schijnt op mijn laptop en de waterkoker is klaar voor mijn 7de bakkie leut.

Was om 5uur al onder de levende 😉

 

Liefdevolle dag Kanjer, knuf xxx van LaReina

Verban deze gebruiker (80.57.225.198)    Verwijder deze reactie

fred v. d. wal 03-08-2010 11:51

Goedemorgen LaReina

Je lost het heel goed op

realistische visie

daar ben ik vierkant voor

ik heb het nou lang genoeg getolereerd,

een jaar of acht, negen

en ben het zat om onbeschoft gedrag in huis

van kennisjes van onze dochters

KETTING ROKENDE ONBEHOUWEN TATTOO APEN

die met een air

rond lopen van ;ik heb schijt aan jullie

EN KRIJG MAAR ALLEMAAL DE KOLERE

nou wat zeggen we daar op LaReina

as mens achter de artiest?

We zeggen daar op Wie schijt aan ons heeft

daar hebben wij ook schijt aan

zo dnek jij er toch ook over

en vervolgens zeggen wij

loud and clear

HAHAHAHAHAHA!

en gaan over tot de orde van de dag

want die dag

OEJ

as die niet op orde komt

is het me toch een rare dag

of zit ik nou weer wat te lullen?

Maar heb je op de camping mobiel internet dat je toch kan inloggen????

groetjes aan RON

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

