Skip to content

Het aantal kandidaten dat zich wilde laten inbinden was vrijwel onbegrensd. Ik moest hele wachtlijsten aan leggen. Music for the millions

mei 25, 2017

Wilt U wel eens even inbinden, pardon, afbinden, meneer van de Wallen?

(door: fredvanderwal)

Heel veel serieuze, toegewijde, lustige adspirant liefhebbers en -hebsters van het Sado Masochistische Hogere Erotische Educatie Overheids Wezen in Duo-, trio- en of quatro verband zonder koninklijke goedkeuring vragen mij regelmatig:

“Meneer Fred van der Wal, hoe gaat dat nou allemaal zo in Soft SM land met al die toestanden in de wereld en zo en of dat het soms niet al genoeg is, moet er dan nog meer gemarteld worden dan er al gemarteld wordt? Hoe denkt U daar over als Groot Meester van de Orde der Ras Masturbanten?”

Dan trek ik verbaasd mijn wenkbrauwen op, steek de bebaarde kin in de lucht terwijl mijn ogen met een onheilig sadomasochistisch vuur beginnen op te vlammen die de vurige tongen van de hel weer spiegelen als het over de edele kunst van Bondage, Tittorture,zweep sessies, Face sitting en aanverwante frivoliteiten gaat, want dan zijn we voorlopig nog niet klaar.

Ik zeg dan eerst dat zo’n persoon eerst eens moet in binden met zulke rare vragen over andermans intiem en beslist niet hoog van de toren moet gaan blazen want anders gaat de hele sjoo niet door.

Daarna komt de fles Tequila kiele kiele op tafel en drinken we door tot één van beiden laveloos onder tafel ligt te lallen en wie over blijft is de Bondage Master die ook op de rand van coma zuipen staat, dus één en al lol in het vooruitzicht, want die begint gelijk zingend tussen de schuifdeuren op te binden en zingt het lijflied der Bondage Freaks ” Bound to be free”.

Free and easy dus met de glad geschoren blote biba bips op het pluche.

Enne…always look at the bright side of life!

Het gaat helemaal niet om martelen maar om Mind Games. Pim Pam Pet Sletterdeslet Pret Met Fred In En Buiten Bed en Rummykuppen voor gevorderden in vrijwillig los verband. Mens erger je niet is weer een ander chapiter. Dat is voor derde graads SM verhoren van achteren en van voren,blies hij hoog van de toren.

Het centrum van de activiteiten is een puur vrijwillige onderwerping in bondage en het intens beleven van de zoete pijn van de maagdelijk witte koorden die de gebonden man, vrouw, meisje of jongen een heel aparte erotische sensatie geven.

De foto van deze goed ingebonden jongedame kreeg ik van haar kado in 1981. Ik kan haar naam niet noemen daar zij behoort tot de schaarse Hoog Geplaatste personen in Friesland en heeft een lucratief huwelijk gesloten met een Fries dialect sprekende jonkheer in fluwelen knicker bockers en met hele leuke verzulverde gespen op zijn lullige lak schoen en.

Inderdaad, U zegt het; een VVD statenlid, kan niet missen. Hoogstwaarschijnlijk al generaties lang afkomstig uit Aldeboarn, het meest suffe, ingeslapen dorp van de Friese uithoek. Wonen alleen maar domme mensen.

De foto was mijn eerste persoonlijke studiemateriaal dat mij geschonken werd voor vaderdag dader dag, want vader is altijd de dader ook al is moeder een loeder. Ik schrok me een hoedje toen ik dat allemaal zag op die foto! Wist ik veel als eenvoudige, Friese jongen! Ik wist echt niet dat zoiets ook mogelijk was met een beschaafd sprekende wel opgevoede jongedame met een lijf om af te likken!

De volgende dag spoedde ik mij naar een winkel in zeil benodigdheden in Leeuwarden en kocht daar zachte, witte katoenen koorden. De verkoper wilde mij een zeilboot aan smeren. Ik wees het manhaftig af, maar herinnerde mij die song van Jaap Fischer.

Flarden schoten mij te binnen: …en ik kuste mij zo zeilende de door haar opgeworpen klippen, de blaren aan mijn lippen, omdat ik zo verdomd veel van haar houd!

Wat moest ik mij daar klip en klaar bij voor stellen, die klippen? Haar borsten? Dijen? Tweede mond? Bipsjes? Schaamheuvel? Ik verliet de zaak met veel vragen, maar één ding stond mij helder voor mijn vertroebelde geest.

Ik wist voor het eerst wat ik wilde met mijn leven. Een Aha Erlebniss die als een bliksemschicht dwars door mijn ballen de grond in schoot omdat ik niet geaard stond en ook geen kooi van Faraday om mij heen had.

Opbinden en afbinden, maar wel zorgen voor de doorstroming in de bloedbanen want voor het het weet zit je als beginner met een hap dood vlees, dat kunnen we niet hebben, anders komen er de polietsies aan te pas met getrokken schietpistolen.

Ik adverteerde in de jaren tachtig in diverse periodieken zoals Vrij Nederland, Volks krant maar ook in de Massad en de Candy, de Chick en de Tuk .

Een stroom hete smeekbrieven met de meest spannende fotos was het resultaat. Postzakken vol. Het leek wel alsof de ene helft van Nederland de andere helft wilde inbinden en innaaien en opnaaien. Ook zaten ze je soms op te naaien. Affijn, beter geod genaaild dan selcht gebreid

Het aantal kandidaten dat zich wilde laten inbinden was vrijwel onbegrensd. Ik moest hele wachtlijsten aan leggen. Music for the millions.

Mannen, vrouwen, jongens en meisjes van 17 tot 70 melden zich aan als proefkonijnen. Ik eiste dat ze een winter wortel of een doos Gumkwatten mee namen ook als het hoog zomer was. Er moest iets tegenover staan. Alleen de zon gaat voor niks op en treedt een bijstandsuitkering in werking, hebben die mensen toch ook nog wat.

Het gevolgvan mijn voornemens en acties?

Ze stonden te dringen in rijen van vier bij het hek van mijn landgoed met lekkende genitaliën van anticipatie op de dingen die gingen komen.

Ik moest na afloop elke avond de hele oprit schoon schrobben met een tandenborstel en een bus Vim. Alsof dat nor maal is…Nee, dat werd mij toch echt te veel! Ik heb er toevallig wel een tennis arm aan over gehouden die nog steeds lelijk op speelt als ie een slaaf of slavin in de verte zite aankomen dan krijg ik meteen weer last van die zweepslag en een, euh…ik durf het niet te zeggen! Een stijve!

Wat voor stijve, meneer Forrest, want die heb je ook in soorten en maten? Nou, net zoals die andere weblogger! Een stijve nek, hahahaha!”

 

Fredvanderwal 2010-06-09 19:32:39

 

uur Ooooooooh, dat ga ik verder vertellen! Volgens mij is het namelijk een heel moei lijk spel uitsluitend voor echte volwassenen geschikt; Zelden drink ik Rum, zelden ben ik aan het kutten of mutteren geslagen. Doet dat meheer van de Wallen veel verdriet. Nee, dat doet meheer Van de Wallen geen verdriet want die hep een stoot aan spannende boeken met insellektjuwelen onderwerpen waar de honden geen brood van lusten en ie met zijn neus in zit in plaats van in ander mans…pardon andervrouws rummykut, want wat daar te lezen valt tussen neus en schaamlippen dat valt nergens te lezen

 

Tegist 2010-06-09 18:01:44

 

Rummykutten noemden wij dat. (ja, niet mijn ouders, ben je mal) maar wij opgeschoten schuifdeurlingen

Al spraken we geen Frieslandriatisch dialect waren we geen sprekende jonkzeurkont in fluwelen knikkerbroek. We hadden zowiezoal geheel niets van die leuke verzulverde gepsies op de bakgefietste schoenen

v(r) ijwaarden wij dan te klippenklaren, (dat deden wij dan weer wel met een ER dertussen). In voorzuigende gebaren met nen buske busvim langs de lanen schuimen, waarna we er de tanden ook nog wel even mee reinigden, want zuinigheid met vlijt bouwt huizen als landgoederen, niet waar. Je gaat zeker niet stemmen vandaag? Je laat je immers geen oor aannaaien of op het buikspek verbinden? Groen gepoetste schoenen, zie ik nu al weer aan je woordenkoorden vastgeklonken bij de volgende verhandeling waarin je de piepende tommen zult gaan doorspreken, denk ik….

 

Geplaatst door: fredvanderwal

 

Reacties : 1 reactie

Een reactie op Wilt U wel eens even inbinden, pardon, afbinden, meneer van de Wallen?

 

fredvanderwal zegt:  25 januari 2011 om 18:33

 

Het is me weer fraai, meneer van de Wallen

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

