Skip to content

GEEN SPRAKE VAN DAT IK MIJ LAAT INTERVJOEWEN DOOR DIE KEURIG GEKLEDE ARTI DAMES OP LEEFTIJD, WANT HUN WARM IS MIJN KOUD…

mei 25, 2017

FRED VAN DER WAL ZIET VAN AF 1.84 OP DE COLLEGAATJES NEER, WANT WAT HIJ ZIET DAT ZIET GEEN ANDER….

SMOKE

…ALS IK MIJN OGEN SLUIT OP ARTI ET AMICITIAE DAN BENT U ER NIET MEER EN DAT

IS ZO’N GERUSTSTELLING!

ALLEEN DE WARE KUNS ARTIEST HEEFT EEN KING SIZE POTLOOD & HOEFT HET NIET MET EEN STOMPIE BH POTLOOD OF EEN KRIJTJE TE DOEN

zonnebril en hoed

WIE HET BREED HEEFT DIE LAAT HET BREED HANGEN. HET ZIJN STERKE BENEN DIE DE WEELDE DRAGEN. DAAROM MAAK IK OOK GEEN GEBRUIK VAN DE ARTI MAISONETTE. EEN ARREMOE TROEP. GEEN KABEL TV EN OOK GEEN WIFI….

IN ZUID FRANRIJK RIJD IK ZONDER RIJBEWIJS ROND IN DE CABRIOLET VAN HORECAMAN S.

IN DE TUIN VAN MIJN BUITENHUIS TE STRAMPROY 1996

BRETAGNE 1993 MIJN HAAR NET GEBLONDEERD. IN PARIJS EEN MAAND LATER, LIEP LANGS  ‘LES DEUXMÁGOTS’ KEEK EEN PRACHTIGE, LANGBENIGE, ZWARTHARIGE DAME ME VERLANGEND AAN. IK WAS HELAAS IN VROUWELIJK GEZELSCHAP, MAAR OVERWOOG HAAR AAN TE SPEKEN EN MET HAAR MEE TE GAAN…ZO BEN IK OOK WEL WEER…DE WARE ARTIEST NEUKT MEER IN ÉÉN WEEK DAN EEN GEREFORMEERDE DOMINEE IN EEN JAAR. OF WAS HET NOU OMGEKEERD?

Wakkere borst 2 A

TERRAS DONZY  2016

foto

FRED VAN DER WAL EXPONENT VAN DE SILVER SIXTIES

floryn 600

CAFÉ FLORYN 2013 HAARLM.

 

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

