Skip to content

Eigenlijk ben ik een soort Heere Jezus in Florence Nightingale verpakking!

mei 25, 2017

Fred van der Wal

Bent U soms een lingeriefetisjistische sadomasochistische bisexueel met al die gore verhalen waar de griezel je over de grazzel van gaat? Dat kan bijna niet anders dan door een geperveteerde bisexueel geschreven zijn, die verhalen van U, heb ik ergens gelezen, die mensen doen maar wat ze uit komt, ook als het anderen niet uitkomt!

Iedereen is bisexueel in aanleg en wie zegt dat hij het niet is weet het nog niet van zichzelf. Niks mis mee! Ja toch? Wie niet n of meerdere malen het eigen geslacht heeft bemind weet niet wat hij mist. Hele werelden gaan voor je open als je een echte man tussen je dijen trekt, hoor ik van een museumdirecteur die veel abstracte kunst exposeert. Ik die wat ik doe en vraag niet waarom!
Ik heb om die onnaspeurbare reden de naam een zeer gevaarlijk en buitengewoon moeilijk man te zijn en laat mijdan ook…

View original post 4.688 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

