Skip to content

Coupe kippekut! O, is dat nou gel? Ja, dat wist ik natuurlijk niet, ik ben al zo lang uit Nederland

mei 25, 2017

Fred van der Wal

Hij raast door: ” Ik schaam me er niet voor, hoor! Helemaal niet! Hoe lang geleden is het nu al niet dat ik voor het eerst met veel genoegen en nog meer genot dameslingerie aan trok?
Ik geloof eenenvijftig jaar geleden. En het voelde direct goed, die soepele stof, de strakke bandjes, de spannende cups.
Je zou de oogverblindende glamourfotos eens van mij moeten zien die van mij gemaakt zijn door vooraanstaande fotografen uit de Underground dertig jaar, veertig jaargeleden, gekleed in jarretel gordel, damesslipje, nylons en bustehouder, rug, dijen, benen, buik en borst glad geschoren, ge parfumeerd en ingeolied tot een glazend geheel waar de vonken visueel van af spatten?een diva, jongedame, een diva, daar kunt U nog een punt aan zuigen met Uw jonge, onbeduidende leventje en onopgemaakte voorkomen!
Waar blijft de Eye Shadow bijvoorbeel bijU in het totaal plaatje? In het riool laten vallen? En de lipstick…

View original post 2.380 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

