Skip to content

8 juli 2008 meer dan 32000 downloads op Basic Publishing !1000 downloads erbij in 5 vakantie dagen!

mei 25, 2017

Fred van der Wal

Enkele keren heb ik op het punt gestaan met webloggen te stoppen omdat de druk soms erg groot werd, de agressie van een enkele weblogger te fel, een actie tegen mijn aanwezigheid is gevoerd die echter op niets uit liep een jaar geleden en de vermoeidheid toe sloeg door de vele uren aan schrijven besteed-soms 12 uur aan n stuk- of een conflict speelde in de interrelationele sfeer (Ja, Hoor! Het oude liedje! Met Haarlemmers natuur lijk!Kannietmissen!) hetgeen mij zeer deprimeerde; ik kan er slecht tegen in de rug te worden aangevallen door hen die ik eens beschouwde als goede vrienden en in combinatie met de intensieve werkzaamheden aan ons immense huis, de tuin, plus mijn beeldend werk, het heen en weer reizen naar Nederland en het in elkaar knutselen van taal bijdrages heel veel tijd in beslag nemen.
De overige tijd wordt in beslag genomen door een hoffelijke correspondentie…

View original post 267 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

