Skip to content

HAARLEM EEN CULTURELE RAMP? IK DACHT VAN WEL!

mei 24, 2017

Fred van der Wal

HAARLEM SINDS 1965 EEN CULTURELE RAMP? IK DACHT TOCH VAN WEL! CULTUREEL HAARLEM? AFSCHEID NEMEN VAN MISFITS, SUKKELS, LOSERS, DRONKE LAPPEN, FLATBEWONERS, FLATLINERS EN DISPLACED PEOPLE KOST MIJ GEEN ENKELE MOEITE! Vandaag kreeg ik een beledigende brief vol onzinnige mededeling over mensen die ik niet eens ken-het kan toch ook niet missen- uit Haarlem. Het mailadres is inmiddels door mij geblokkeerd. De afzenders niet meer welkom. De omgangsvormen in Kennemerland zijn Gotsijsanck de mijne niet! Nee, de kattenschopper en zijn grijze spitsmuis zijn alleen genteresseerd als ex-slagers echtpaar in vreten en drinken, feest vieren en lallen/lullen met oninteressante gevoelsgenoten, vormen zin nen van hooguit drie woorden waarin de primaire levensbehoeften kunnen worden uitgedrukt, schoffelen verdwaasd rond, liefst in smoking gekleed als VVD stemmers en hebben dus ook niets mede te delen, nergens interesse in behalve andermans poen, een patserige benzine slikker, in dat milieutje uiteraard een BMW of tweedehands Mercedes…

View original post 1.490 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

