Skip to content

FRED VAN DER WAL 1983:"IK ROOK WINNER OMDAT IK GEEN LOSER BEN!!!"

mei 24, 2017

Fred van der Wal

Mei 1967 ontmoette ik de in het zwart geklede Catharina, die stevig Winner rookte en als geniaal artiest en geboren bietser zonder een cent te makken rookte ik van haar sjek lekker mee zoveel als ik kon, zelfs bij concerten van het American Folk en Blues festival zaten we een stick te rollen bij ie der nummer en lachten ons het schompes om die rare, slappe deegsliert Hound Dog Taylor and The House Rockers die met zijn slide guitaar nummers van Elmore James speelde.
Hound Dog is al lang doodt en begraven en ik leef nog, dankzij Winner, die de loser uit sluit!
En hoe het met Catharina is vergaan? Gewoon in de vergetelheid geraakt zoals al die honderd duizenden leerkrachten die het beste met de jonge mens voor hebben en daarom zwaar onder betaald worden. Wie goed doet slecht ontmoet, daar moesten we nu maar eens aan gaan wennen!

View original post

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

