Skip to content

CHAT TUSSEN VADER EN DOCHTER OP DE DAG DES HEEREN ZONDAGS MIDDAGS OM 14:30 ALS UITKOMT DAT VADER TOCH DE DADER IS…

mei 24, 2017

CHAT TUSSEN VADER EN DOCHTER OP DE DAG DES HEEREN ZONDAGS MIDDAGS  OM 14:30 ALS UITKOMT DAT VADER DE DADER IS…

 

28 november

 

Vader: ZEG EENS WAT AS JIJ ER BENT?

 

Dochter: ik ben er tegen kwart voor vier

 

 Vader: GOED MET PROSECCO VOOR JE STEKKO STUITERPARTIJ

 

Dochter:  ok

en dan nemen we Eeega Beva ook mee naar a’dam

goed?

 

Vader: O NEE DAT KEN NIET WANT OPENING IS OM 5 UUR IN AMSTERDAM DUS EERDER WIJ GAAN DUS

 

Dochter : ok, ook goed

 

HOE KOM JE ER EIGENLIJK MET WELKE TREIN?

 

Dochter jullie kunnen het best de auto neerzetten bij het spaarnwoude-station

 

Vader: O

 

Dochter dan kejje met de trein

 

Vader: O

 

Dochter: of je gaat eerst naar mijn huis, auto dump, dan bus naar station

kennookik kom dan later met trein

 

Vader: WE DOEN HET ZO LIEVER DAT WE DE OTO BIJ JULLIE NEER ZETTEN EN DAN MAAR VIA CS HAARLEM GAAN EN DAN MET LIJN 9 MAAR HET CBK

 

Vader: O

 

Dochter ja, doen

ik ben iets later, oppas komt om half vijf

kan niet eerder

 

Vader: IK BEN ER NOG

IK WEL

 

dussss

 

Vader: IK KAN ALTIJD

 

Dochter: ja, snppik snertpik sneupik

 

Vader: EIGENLIJK HEB IK EEN LEKKER LEVEN SNUITELKEVER DIE JE BENT

 

Dochter: ik moet Eega Beva halen, tot zo!!!!

 

Vader: KOEJE MIDJE EEN LEKKER LEVEN

 

Dochter: heb je ook, mazzelpik!!Geen zak uitvoeren, rijk wijf, AOW, een oto die voor je wordt gerejen, je vreten hoef je geen zak aan te doen, alleen een beetje uit je neus vreten, BOEKIES SCHRIJVEN, KUTSCHILDERIJEN SKILDEREN, TEKENINGETJE VERKLOTE,HAHAHA en voor dat soort moet onze generatie werken tot we scheel zien. Allemaal jullie schuld ouwe lul.

 

Vader: LIKKEPIK VURRUKKULLUK KRIJG DE HIK EN EEN KIND MET EEN KOPEREN KOP EN EEN SIK, DAN HEP JE WAT TE POETSEN EN STEEK JE KINDERTJE SIN DE FIK, HAHAHAHA

 

Dochter: koeje boeje

robins facebook is gehackt

door gp denken we

 

Vader: WAT JAMMER, HOE KAN DAT NOU?

Ik dacht dat hij de weblogs over Jazz wel boeiend vond?

kan me niet goed voor stellen dat hij dat heeft gedaan, alhoewel hij wel ICT expert is, net als Kokopelli, heb ik begrepen indertijd uit de mail van Martine

Had drs. Marina R. nog gemaild of ze morgen komt maar denk het niet vanwege de troubles met het CBK, ALHOEWEL ; je ken het vanuit je eige niet weten.

Ik kan niet langer vol houwen dat ik anti akkademietsie ben want Robin is academicus en nog een paar kennissen ook plus één dr. Hoe moet dat nou verder? Afserveren die hap?

Nou weer tripADvisor? Is dat ook een academicus? Of een ex aequo buitenboordneukende buitenbroekbandse neukie?

Koejemidje wat heb ik een slaap na anderhalf uur fitness

 

Vandaag

 

Vader: GEEN GELUL WANT HET IS KERSTMIS ik geloof en daarom zing ik daarom zing voor de kerk uit  van den Heer

 

Dochter: ach ouwe lul! MET JE KERSTMIS! AL WEER MIS…MIS JA! ZO HEET IK!

 

Vader: hee ouwe KLEINE KOLERE kippenneukster weer bezig met een gang bang vol geitebreiers met wollen sokken?? Bewandelt Gij als zuster in de Heere Heere der Heerscharen nog wel de Weg met een hoofdletter W of zijt Gij van de Hervormden op Grote Wielen? Voorwaar ik zeg U: het is beter onder een lekkende dakgoot te zitten dan een kwaad wijf in huis te hebben, zo spreekt den Bijbel de lezer toe. Er is een fillum, six and a half weeks over een SM couple en de onderdanige, de vrouw dus die wordt plat geneukt onder een lekkende regenpijp en is na afloop nog nooit zo lekker klaar gekomen met d’r natte poes vol zure regen. Nee, die kon er weer even tegen.

 

Dochter: hahahaha!!!!!! Stop um maar in je eigen geitenwollen sok, ouwe rukker.

 

Vader: mogen er ook SM heumeus mee doen?

 

Dochter: ach…je moet toch wat!

alles wat maar wil

 

Vader: ik weet nog een paar heumeus die wel willen

alleen springen die wel gelijk op Robin en niet op jou

ze gaan er ook niet meer vanaf

tot is ie vol gespoten is en als ie dan hik

zegt

spuit het springzaad uit zijn geopende bek

die hemeus

ze gaan uit zichzelf liever

ook niet op mij

omdat oud vlees van een overjarige HIPPO gaat stinken

 

Dochter: ja, maar ouwe homo’s willen ouwe lullen!! dus ben je wel aan de beurt!!

 

Vader: Lekker hoor! Wat een mazzelpik! nee ouwe heumeus willen jonge pikkies om te pikkelikken heb ik zelf gehoord

van me moeder

 

Dochter: je hebt ook jonge pikkies die ouwe lullen willen.

 

Vader: ik begin er gewoon zin in te krijgen

als ze maar gezond zijn in de pisbuis

pardon de frisbuis

vriesbuis

met hun partituur

en niet op zwart zaad zitten

of met hun lamme kloten in het gouden zand

een pikketanussie achter over slaan

vroeger heb ik een keer met kunsthistoricus Paul Clowney Frisbee gespeeld

die nou ook al weer dood is

 

Dochter: getver!

ben je echt geen flikker?

Frisbee spelen

Van de frisse zeg

Ben je zelluf wel helemaal fris

Dat is een flikkerspel

Net als Ezeltje Pik

weet je het zeker

dat je geen homo bent???

 

Vader: Frisbee is helemaal geen homosuwele activiteit maar een gooi spel met een unidentified flying Object, behalve als je op elkaars gulp mikt, dan is het wat anders…dan ben je wel homo omdta je het geslacht wilt aanvallen en dat mag niet

 

Dochter: Jaja, zeker met je ballen om mee te jojoën en je lul als aandrijfstok. Lekker hoepelen hoor met je eigen soort in de dark room zeker.

 

Vader: ja een super geheime heumeu met een stempel Top Secret op zijn dikke billen, een heumeu die een aandrijfstok als pienter pookje heeft met zelf doelzoekende inrichtings gyroscopen. Gelukkig kerstfeest!

 

Dochter: Wat een smeerpijperij.

 

Vader: Wacht even: mijn behabandje zakt af. Even rechts schikken

 

Dochter: Dan ben je toch wel een latente flikker!

 

Vader: helemaal niet, juist een enorme openlijke aan alle kanten toegankelijke homosuweel die van hetero via bisuweel  naar homosuweel is geëvolueerd. Wat een vooruitgang.

 

Dochter: ton en ron met zijn dikke ronflonflonzal je bedoelen

 

Vader: in hun honnepon

nu je het zegt er waren wel altijd homosuwelen

die met me wouwen onderbroeken kauwen

of Jan Huigen

die wou op mijn tepels en tieten zuigen

en nu ligt de hele ton in duigen

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

