Skip to content

BELEDIGENDE MAILS T.A.V. MIJN WERK BEANTWOORD IK ZELDEN!

mei 24, 2017

Fred van der Wal

Geruime tijd geleden stuurde een beginnende weblogger mij beledigende reacties ten aanzien van mijn beel dend werk en pakkende teksten. Nu geschiedt dat soort onaangenaam commentaar zonder uitzondering door gefrustreerde amateurkunstenaars en aanverwante gemankeerde artistiekelingen, die van subsidies leven of voor de klas staan, dus het zal me met mijn meer dan 40 jarige kunstenaarschap aan mijn reet roesten. Een specifiek geval is een meneer die enige tijd in een achterstandswijk woonde in het westen des lands, wellicht een tekenleraar met beeldende ambities en een broek vol onvrede om die reden een opvang voor kunstartiesten in het buitenland begon alwaar de huizenprijzen niets voor stellen en een ieder zijn eigen grot kan bemannen maar wel een half jaar zonder water, licht en gas zit. Heeft allemaal zo zijn charme, nietwaar, ware het niet dat deze fraaie meneer klanten wil aan trekken voor zijn negotie en atelierruimte en maaltijden aanbiedt tegen…

View original post 132 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

