Skip to content

Ik had tot 1968 om die reden niet te vreten, want de grote stad is hard voor een inwoner die tien jaar is weg geweest uit de hoofdstad, dus ik heb van alles gedaan.

mei 23, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Ik had tot 1968 om die reden niet te vreten, want de grote stad is hard voor een inwoner die tien jaar is weg geweest uit de hoofdstad, dus ik heb van alles gedaan.

Ik moet een stoot poen in mijn broekzak voelen branden anders word ik vreselijk nerveus, ga stotteren, op mijn teennagels kluiven en rare bekken trekken in het verkeer, net als Brian Jones, dat kun je zo hebben als kunst artiest met een message.

In Amsterdam ben ik opgegroeid in de Concertgebouwbuurt. De Palestrinastraat. Het was een zegen voor mij, dat sjieke oud-Zuid. Die rust, dat stukje cultural breeding, die beschaving, net wat ik nodig had en dat kweekt een heel anders soort kunstartiest dan bij de inboorlingen in Fries-land of Groningen, daar word je misvormd tot artistieke allochtoon met aanpassingsmoeilijkheden.

Wat ik daar niet allemaal heb mee gemaakt! Breek me de bek niet open! Ik ben…

View original post 379 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

