Skip to content

SINDS ARTI ET AMICITIAE VERANDERD IS IN EEN CLUB & BUURTHUIS VIND IK ‘T ER WEER ENIGJES, MAAR…

mei 20, 2017

Fredvanderwal's Weblog

DSCF1342.jpg 2 800

SINDS ARTI ET AMICITIAE VERANDERD IS IN EEN CLUB & BUURTHUIS OP NIVEU VEUR ONS SOORT MENSCHEN VIND IK ‘T ER WEER ENIGJES, VOORAL IN DE ROOKSALON WAAR DE FINE FLEUR CULTURELLE HOOGTIJ VIERT MAAR…om me te laten interjoewen door de commissie voor Uitgelichte Kunstenaars liever niet, als ik de in sommige ogen ongetwijfeld in Beeldend Opzicht Kwalitatief  Hoog Gewaardeerde collegaatjes kennis van neem, die even hun Fifteen Glorious Moments Of Fame beleefden en dan was het van It’s all over, Baby Blue. Het in ’t artiestenplantsoen bekende verhaal van vrindjes die vrindjas aaien…O, ja hoor, ze zijn politiek correct en tolerant met een tolerantie die op onverschilligheid is gebaseerd, zoals onder zovele links draaiende melkzure dames en heren standaard procedure.

Ik ben altijd genegen om met een collega van gedachten te wisselen als hij/zij mij iets mede te delen heeft van uit zijn expertise. Collegas die niet de pseudo-moderne…

View original post 276 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

