Skip to content

De laatste jaren van Fred van der Wal 1996 – 2002

mei 19, 2017

Fred van der Wal

De laatste jaren heeft u niet veel geschilderd.

De ezel en het palet hangen aan de wilgen omdat ik veel te maken heb gehad met de voorberei ding van mijn werk in boekvorm en de verkoop van onze huizen. Ik ben met voorbereidingen bezig voor mijn eerste twee boeken, die ik zelf schrijf – ik ben niet alleen mijn eigen beul en mijn eigen slachtoffer als sadomasochist, maar vooral mijn eigen ghostwriter – boeken die ik samen stel in Frankrijk in 2002, met aanvankelijk voorwoorden van mijn wederhelft en van de aangenaam ogende Marijke de Muinck, die nog steeds sprekend lijkt op een kruising tussen Brigitte Bardot en Claudia Schiffer, ook toen ze jong was en er nog steeds uitstekend uit ziet, samen met de onver getelijke, onvergelijkelijke, maar nog altijd even aantrek kelijke (h Leen) , modegevoelige Ria , die beiden geen bijzondere plaats in mijn leven in nemen…

View original post 1.596 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

