Skip to content

DAT PRACHTLIED VAN ‘DAN MOET JE ME ZUSTER ZIEN’ ZINDERT DOOR MIJN VERDUISTERDE BREIN !

mei 19, 2017

Fred van der Wal

DAT PRACHTLIED VAN ?DAN MOET JE ME ZUSTER ZIEN? ZINDERT DOOR MIJN VERDUISTERDE BREIN !

(als in “cocain, all around my brain”)

FRED VAN DER WAL : ?ME ZUSTER HOORT OOK BIJ DE GLEUVEN BRIGADE, DAT SPREEKT VANZELF WANT EEN GLEUF IS DE GROTE MODE VAN HET OGENBLIK, DAAR OOG IK GRAAG IN MET MIJN GEILE BLIK, MAAR STOP TOCH LIEVER MIJN VERNEUKTE NEUS IN ANDER VROUWS GLEUF EN DAN HOOP IK DAT IK NIET VERKOUWEN BEN, WANT DAN IS HET VAN HAAL OP JE WEKKER, SNOT SMAAKT LEKKER EN DRUIPEN SLIJMDRADEN VAN GEVOEL LANGS DE POTEN VAN HAAR STOEL ! DAT KAN IK TOCH ECHT NIET VERKOPEN AAN DE GROTE ZOENVIS DIE OOK OP PROPER IS GESTELD NET ALS IK?
IK HEB DAAR UITVOERIG VAN KOND GEDAAN IN MIJN NOVELLE ?DE MEISJES VAN DE POEZEN WASSE RETTE? EEN TRILOGIE IN HET REALISTISCHE GENRE MET ILLUSTRATIES VAN DE GROTE ZOENVIS

View original post 1.406 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

