Skip to content

IK HOUD VAN MANNEN WAAR EEN LUCHTJE AAN ZIT!

mei 15, 2017

Fred van der Wal

Ik ben na de gewelddadige dood van mijn broer minstens drie jaar lang aan n stuk dag en nacht strontlazerus geweest,woondegewoonindegoot,netalsCharlesBukowski en bouwde mijzelf tussen mijn deliria een huis op het dak van een flat gebouw waar ik een wrakke duiventil transfor meerde met gejatte bouwmaterialen en ontvreemd gereedschap van bouwplaatsen- die gasten zijn toch dik verzekerd- tot een comfortabel penthouse om daar mijn minnaars en minnaressen te ont vangen, want drank maakt potent en gewetenloos.
De ramen bestonden uit lege drankflessen Bols, Hartevelt en Wodka- dat wel. Gelijk een caleidos coop. Glas is glas. Goed voor de inspiratie.
Transparantlevenmoetenwij,zeimijlaatstnogeenlidvandePinkstergemeentediezelfeenom
streden verledenhad als fervent partnerwisselaar en naast de echtelijke pot pisser, maar hij had de vergeving ontvangen, dus niemand kon hem meer wat maken!
Die ramen van bolsflessen,kummel,kwantroo en Drink Louter Kabouter! Als daar gotbetert de zon door heen viel of de vroege lenteregen op tikte?. Tik, tik, tik. En…

View original post 1.948 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

