Skip to content

"ER ZIJN HEEL WAT SCHILDERIJEN EN BOEKEN IN MALKANDER GEBREJEN "

mei 15, 2017

Fred van der Wal

ER ZIJN HEEL WAT SCHILDERIJEN EN BOEKEN IN MALKANDER GEBREJEN OF GEPLAMUURD DOOR GEFRUSTREERDE LERAREN NEDERLANDS EN TEKENEN?DAAR TEKEN IK NIET VOOR, DAAR GA IK OOK NIET OVER!

We praten over het schrijven en schilderen en raken er maar niet over uitgesproken.
? Ik ben maar een eenvoudige ongeschoren artistieke boerenlul uit de Bourgogne, dus U vertelt het mij maar en als U liever zwijgt, ook prima, want spreken is zwijgen en zilver is goud, zo zegt het spreekwoord.
Ik zeg vaak dat ik de saaiste man ter wereld ben en dat er niets van mij te verwachten valt, daar moet U het dan maar mee doen. Ik mag dan wel in Renkum zijn geboren, maar nog voor mijn twee de levensjaar verhuisde ik naar mijn grootouders in Amsterdam Zuid, de sjieke concertgebouwbuurt want ik kom natuurlijk niet uit de goot, dat heeft U al lang gemerkt. Van dec. 1957-…

View original post 849 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

