Skip to content

FRED VAN DER WAL: “GESIJK MET SEX OP HET WEBLOG? HOE BEDOEL U? HEPPU DAAR DAN WAT MEE?”

mei 14, 2017

Fred van der Wal

Vkbloggers kiezen voor gezeik-met-sex zegt mijn gewaardeerde weblog collega van de vrouwelijke kunne Morticia die er op de adembenemde Avatar foto een hoog Oooh-la-la gehalte mee denkt te scoren. In werkelijkheid is het een foto van Anjelica Huston, waarmede ik in het verleden wel eens een ochtend beschuitje hadden willen knappen en een eitje tikken in bed zonder te krummelen, want kruim els in de gleuf gaat zo schuren, net als zandkorrels, vraag maar aan Klaverblad, die van alle markten thuis is, ook de mediterrane, waar ze rond lopen in strooien rokjes met daaronder forse bananen! Ik heb het allemaal zelf gezien! En mocht ik het zelf niet gezien hebben, dan vraag ik het wel even aan de Grote Superzoenvis die overal is geweest!

IK REAGEERDE VOL BEGRIP OP MORTICIA OMDAT ZIJ EEN TREND BIJ DE KOP HAD MAAR WIE DE KOP HEEFT, DIE HEEFT NOG NIET DE STAART EN…

View original post 223 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

