Skip to content

EN TOEN ZEI HIJ DAT ZIJ ZEI:"IE,WIE,WAAI,WET,HAAL DE BOEIEN UIT HET VET!"

mei 14, 2017

Fred van der Wal

Ik rende naar de kelder en haalde de boeien uit het vet, ging ze gelijk ontvetten, want ik kan het haar niet aan doen om met vette boeien te boeien, want anders geeft zij mij weer haar vet en dan ga ik me er toch van lusten,omdatikalvetgenoegbenvanmijneiges,ikmoetechtafvallen
metdat boek van Sonja, daar kan ik dus verder niks over zeggen anders zouden de webloglezers zich een hartverzakking schrikken als ik me nakend in al mijn glorie een potje ga presenteren, dus speel ik het gewoonzolanglekker low profile achter de ketel van de centrale verwarming, ook onder tafel als we een gekoelde fles sjampie uit de ijs emeer hebben opgesope!
Na lang poetsen met koperpoets wat niks hielp heb ik toen zilverpoets genomen maar dat ging ook niet, dus die boeien ga ik nooit meer in het vet leggen, niemand zeggen.
Toen pakte ik een fles Coca Cola, schonk een bierglas vol…

View original post 197 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

