Skip to content

FRED VAN DER WAL:TRAP IK ALS VIES SCHOOIERTJE EERST ROTSOOI EN EIS IK DAN RESPECT?

mei 13, 2017

Fred van der Wal

Volgens Wim Duzijn trap ik als vies schooiertje eerst herrie en eis daarna respect. Een vreemde opvatting van Heer Duzijn, die zijn achternaam beter kan veranderen in Azijn.

WIE HET WEET MAG HET ZEGGEN!!!!
MAAR IK WEET HET NIET
ALS ARTIEST ZIJNDE EN
DAAR DE MENS ACHTER
BEN IK TOCH ZO ONZEKER
EN BESCHEIDEN DAT IK AL
IN GRIENEN UITBARST ALS
IK EEN SPELD HOOR VALLEN
IN HET DONKER
EN DE KLOK TWAALFSLAAT

En wie bovenstaande statement heeft gelezen vraagt zich af of auteur dezes wel helemaal serieus te nemen valt, toch?

View original post

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

